uurloon zzp schoonmaak

  • Jan

    Beste Mensen,

    Het is inderdaad te gek van woorden dat iedereen een uurtarief kan neerleggen om de schoonmaak op te pakken echter de markt gaat helemaal naar de klote.

    Met name de grote bedrijven leggen een laag uurtarief neer, vaak omdat het mooi staat op de lijst met referenties, dat er verlies gerdaaid wordt maakt ze niet uit, dit wordt gecompenseerd door andere projecten. of men zet minder uren in dan aangeboden.

    wat ook vaak gebeurt is dat er laag wordt ingeschreven en dat de extra werkzaamheden welke niet in het contract zijn opgenomen hoog aangeboden worden en vaak uitgevoerd wordt door derden…. kleinere bedrijven en of ZZP ers.

    Als je een boterham wil verdienen moet het uurloon minimaal € 21,00 zijn en voor ZZP ers hoger dit omdat vakantiegeld, ziektekosten enz zelf gedragen moet worden…

    groetjes,

    Jan.

  • Loon

    Beste jarenschoon,

    Inschrijven voor 15 eure per uur is, zoals je zegt niet realistisch. Een realistisch, marktconform uurtarief mag ongeveer 22,50 zijn.

    Als ik jouw berekening dan vertaal, dan zijn er al een paar kanttekeningen. Je spreekt over een schoolpand, maar rekent met 52 weken. Een schoolpand wordt 40 weken gebruikt en de vakantieschonmaak en extra werkopdrachten wordne vaak op regiebasis uitgevoerd. Ik laat deze uit de berekening voor regulier schoonmaakonderhoud.

    Op basis van jouw berekening met parameters uit de inschrijving, 3 uur per dag 52 weken en 15 euro per uur is het jaarbedrag bepaald op 11.700,00 euro.

    Wat je vervolgens zegt dat er 2,5 uur gewerkt wordt, vind ik dat je dat tegen marktconform tarief, 22,50 moet rekenen en de juiste frequentie van 40 weken (200 lesdagen). Het jaarbedrag voor schoonmaakonderhoud is dan 11.250,00 euro.

    Jawel, je ziet hier een verschil van 450 euro. Dat is 3,85% winstmarge van de omzet.

    Nogmaals vind ik het evenzo niet rechtvaardig wanneer een dienstverlener 780 uur aanbiedt en er maar 500 inzet, maar de getallen moeten wel in een goed perspectief geplaatst worden.

    Groet,

    Loon

  • dennis

    je kan ons aannemen voor die prijs

    dus voor 18 euro per uur

    mocht je meer willen weten dan horen wij het graag

    wij zijn zzper

  • Gio Di vanni

    Ja, ben ook een ZZp er, vind ik wel een goede uurloon 20 euro per uur.

    En als iemand wil me inhuuren ook graag.

    Telefoon is 0645573880

    Altijd bereikbaar

  • Ais

    Hoi Jan.

    Ben het helemaal met je eens.

    Voor lager dan 20eu p.uur is het onmogelijk om er iets aan te verdienen.

    Gezien de kosten etc. denk aan ziekenfonds,belastingen etc.

    Voor degene die nog een betrouwbare,nette,representatieve ZZP (schoonmaak) zoekt.

    Bij deze bied ik me aan.

    Mijn Telefoon: 0638707216

    Mvg.

    Yous

  • TCS

    Hallo,

    Zijn jullie op zoek naar een goed hardwerkende zzper? Zoek dan niet verder. Ik doe al uw schoonmaakwerk in de omgeving van Hoofddorp/Amsterdam.

    Uurtarief 20,- ex. btw

    tel: 0252624585

    M.v.g. mvr Tennan

  • TCS

    Hallo,

    Zijn jullie op zoek naar een goed hardwerkende zzper? Zoek dan niet verder. Ik doe al uw schoonmaakwerk in de omgeving van Hoofddorp/Amsterdam/Leiden. Uurtarief 20,- ex. btw

    tel: 0252624585

    M.v.g. mvr Tennan

    www.twinscleaning.nl

  • jp

    Gezocht zzp schoonmaker en vloerspecialst regio Capelle aan den IJssel / Rotterdam

  • jp

    Gezocht zzper schoonmaak en vloerspecialst regio Capelle aan den IJssel / Rotterdam

  • Marcel van Es

    jp Schreef:

    ——————————————————-

    > Gezocht zzp schoonmaker en vloerspecialst regio

    > Capelle aan den IJssel / Rotterdam

    Goede dag

    Ik ben zzp-er

    Ik bied mij graag aan als schoonmaker.

    Voor interesse kunt u contact op nemen met

    0626220722