uurloon zzp schoonmaak

  • Company Works

    Kijk eens op www.companyworks.nl

    Wij leveren door heel Nederland schoonmaak diensten aan kleine en middelgrote bedrijven. Hierin werken wij samen met zzp'ers, onze professionals, die de schoonmaak zullen uitvoeren.

    Zowel voor zzpers als de MKB in Nederland interessant!

    Contact:

    info@companyworks.nl

    020 4688420

  • Company Works

    jp Schreef:

    ——————————————————-

    > Gezocht zzper schoonmaak en vloerspecialst regio

    > Capelle aan den IJssel / Rotterdam

    Kijk eens op www.companyworks.nl

    Wij leveren door heel Nederland schoonmaak diensten aan kleine en middelgrote bedrijven. Hierin werken wij samen met zzp'ers, onze professionals, die de schoonmaak zullen uitvoeren.

    Zowel voor zzpers als de MKB in Nederland interessant!

    Contact:

    info@companyworks.nl

    020 4688420

  • Thijs

    Nou jippie….companyworks. vanaf 14 euro per uur kan je gaan verdienen als zzp-er. Dan ben je nog beter af in loondienst. € 11,02 en 8% vakantiegeld, 10% vakantie uren, eindejaarsuitkering, pensioen, doorbetalen bij ziekte, kleding van de werkgever, personeelsuitje, kerstpakket

  • mrah

    Dag allemaal,

    Hierbij een vraag;

    Ik wil een opdracht overnemen van een ander, wie heeft er verstand van?

    Het gaat om schoonmaken van machines gemiddeld 360 uren per maand, met een tarief van 18,50 excl. btw.

    Er is geen contract en ook geen personeel in dienst die ik moet overnemen. De vraagprijs is 30.000. Wat vinden jullie hiervan?

  • Ed

    Hallo Bas,

    Hoeveel gemotiveerde mensen wil je hebben voor € 18 per uur?

    Kijk op www.nugummen.nl en laten we een afspraak maken.

    Je zal er blij van worden.

    Hartelijke groet,

    Ed

  • ed

    Hallo,

    Ik zou je adviseren eerst eens de contracten te bekijken, de cijfers in te zien en de jaarstukken in te kijken.

    Wat neem je over? Alleen de machines of ook het werk, de klanten? Willen deze ook verder met jou?

    Als je wilt mag je kontakten en zullen we je helpen.

    Hartelijke groet,

    Ed

  • i louwhoff (firma soppie)

    Ik lees allerlei uurtarieven in dr schoonmaak rn komen beest intressante bedragen voorbij maar is er ook een bedrijf wat mij zou in willen huren voor ongeveer 20 euro per uur in de omgeving van Eindhoven met vriendelijke groet ingrid louwhoff

  • Dick

    Goedenavond,

    Zijn jullie nog steeds op zoek naar schoonmakers in regio Hoofddorp of het gooi, Utrecht, Amsterdam( al is de reactie van 4 jaar geleden)?

    Graag verneem ik van jullie

    Mvg,

    Dick

    ZSM Schoonmaakdiensten

  • fransina

    ga nu 3 maanden flexwerk huishouding doen voor 9,18 bruto per uur

    wil wel voor 18 euro bruto per uur werken

  • Leo

    Ik denk dat iedere schoonmaker(ster) dat wel wil Fransina.