klachten en ervaring iss

  • senja

    Positief blijven, ook al is het soms wel erg moeilijk.

    Er zijn dagen dat ik het ook echt niet meer zie zitten want het gaat wel ten kosten van je psygisch gestel.

    Ik kan het ook niet bevatten dat een een werknemer zo met zijn personeel kan omgaan.

    Elk groot bedrijf maakt fouten maar ISS spant de kroon het lijkt wel of ze het bewust doen.

    Je mag zoveel klagen als je wilt, dat doen wij ook zelfs tegenover degenen waar wij schoonmaken

    Iedereen mag weten wat voor onbarmhartige praktijken ze er op na houden.

    fijn weekend Greet.

    groetjes Senja

  • benido@live.nl greetje

    Ik heb vandaag mijn loonstrook binnen gekregen er was wel het een en ander rechtgetrokken maar nog niet alle uren zijn goed dus gaan we er maar weer achteraan en inderdaad voor je gezondheid is dit niet fijn .Ik kan mij er enorm over opwinden.Maar verder ben ik een blij mens.Groetjes greet

  • Danny

    natuurlijk kloppen jullie salarissen niet, ze moeten de winst ergens vandaan halen met die lage tarieven

  • Uitzendkracht

    Hoi, ik heb een hele tijd als uitzendkracht bij die gasten gewerkt en op het werk was het wel leuk.

    De schoonmaakmaterialen lijken wel uit het flinstone tijdperk, wat een allende overal moet je achteraan.

    Ze hebben mij al vaak een contract aangeboden en uit gevoel weigerde ik dit.

    Het gevolg was weinig uren werk.

    En het meeste van hun personeel maakt amper schoon en houden hun hand allen maar op.

    Nu ik jullie berichten lees ben ik blij dat ik van ze af ben bah!

    Ze leiden daar aan comunicatie stornis.