klachten en ervaring iss

  • benido@live.nl greetje

    Ben je nou zo dom of lijkt het maar zo.Ik heb het naar mijn zin in het bedrijf waarvoor ik werk niet ISS en als je de andere berichten volgt ben ik niet de enige met dit probleem.Heb je soms een mooie functie bij iss want je maakt je nogal druk over onze problemen.Ik heb al eerder gezegd als jij het wel goed getroffen hebt is dat fijn voor je.Maar dan moet je snappen dat het niet bij iedereen zo is ,dat zie je toch ook wel aan de reacties.Het moet gewoon zo wezen dat je salaris klopt we schrijven elke week een urenlijst en als het een keer anders is door overwerken klopt het gelijk weer niet daar wordt je toch moe van.Altijd achter je geld aan zitten en na een paar maanden krijg je weer eens wat.Het gaat niet over 1 uur Maar nu is het in totaal 24 uur.Als jij dan nog blij bent met dit bedrijf vind ik dat heel knap maar ik niet.Greet.

  • senja

    je moet eens weten wat ik en mede collega's allemaal heb meegemaakt met dit bedrijf.

    Misschien is het afhankelijk in wel regio je werkt.

  • benido@live.nl greetje

    Beste senja

    Ik heb zojuist naar het hoofdkantoor gemaild want weer was mijn salaris niet in orde ik hoop dat ze er nu is iets aan doen ik wordt er moedeloos van.En nog een berichtje voor kim ik ben echt niet de enige die dit probleem heeft dus aan wie ligt het nou?ISS of wij.

    Greet

  • senja

    is Kim misschien leidinggevende bij ISS.

    Die geven nl ook van die onnozele opmerkingen."

    “ als je niet met de tijd mee kan gaan moet je stoppen we zitten in 2011”

    Dus het is normaal en geoorloofd dat in 2011 zoiets kan gebeuren.

    Ga maar stoppen met werken , zoek maar ander werk, ja het werk ligt voor het oprapen.

    uitkering kan je vergeten , nu zeker in 2011 !!!

    Nee, ze moeten eens flink de bezem door het bedrijf halen en leidinggevende in dienst nemen die wat meer kennis en vooral respect hebben voor de medewerkers.

    Want uiteindelijk is een tevreden medewerker het visitekaartje van het bedrijf. die goed wil presteren, gemotiveerd en bedreven is.

    Niemand van mij collega's gaat invallen en extra uren overwerken want je krijgt ze niet uitbetaalt.

    Er heerst heel veel ontevredenheid, dat gaat ten koste van de onderlinge sfeer en tov de klant.

    Wat niet moet hoeft ook niet.

    Vreselijk bedrijf bedrijf is het en dan omschrijf ik het nog netjes er zijn geen woorden voor.

    Het bedrijf moet maar goed doorgaan zo.

    Nog een paar jaar dan komen de kleine schoonmaakbedrijven in opmars, ook al zijn die duurder.

    Die gaan tenminste goed, beter en meer communicatief met de klant en personeel om.

    Goed gemotiveerd tevreden personeel is een hele belangrijke “winstgevende” investering.

  • benido@live.nl greetje

    Ik weet niet wie kim is misschien reageerd ze hierop ik heb in ieder geval 1 troost en dat is dat ik er niet alleen voor sta.Ook ik werk niet meer over net zolang tot mijn salaris klopt.Gelukkig waarderen de mensen waarvoor ik werk mij wel.Dus kim reageer hier eens op wij zijn benieuwd wat voor baan jij hebt.(vrijwillig misschien?)

  • senja

    nee, je bent zeer zeker niet de enigste.

    Ik denk dat we zelfs met z'n allen een heel offensief tegen het bedrijf kunnen beginnen.

    Op internet staan ook negatieve ervaringen over het bedrijf, ga maar eens googelen.

    Wat ik je wel wil adviseren, wordt lid van de bond.

  • benido@live.nl greetje

    Ja daar zit ik wel aan te denken ik ben van plan om een rechts bijstandsverzekering te nemen want je weet maar nooit.Werk jij ook nog steeds voor iss?En kom je ook altijd spullen te kort?Ik werk op een school en je weet die is altijd vies.Ik kan er nog steeds niet aan wennen zonder schoonmaakmiddelen schoon te maken vooral de toiletten we mogen alleen wat ontkalker in de potten gebruiken en voor de rest alleen klam vochtig.Ik heb inmiddels gewoon mijn emmers water er weer bij.Groetjes greet.

  • senja

    wat ook zo vreemd is elke jaar krijgen we een andere leidinggevende.

    overname krijg je op het allerlaatste moment te horen terwijl je maanden van te voren in kennis behoord te worden gesteld.Nee het CAO leven ze ook niet na, dat kennen ze niet.

    Geweldig hoor die overname's , maar hopen dat je dezelfde werktijd op het pand behoudt wat dan ook weer gunstig aansluit qua tijd op de andere panden van in de loop der jaren opgebouwde , door overname's verschillende werkgevers.

    Als je niet mee wilt met de overname, wordt je elders gedropt net niet binnen de 30 km grens of je wordt bedreigd met uren mindering of ontslag zonder recht op WW .

  • senja

    wij komen altijd spullen tekort.

    werken maanden met dezelfde doekjes.

    oude stofzuigers die zijn geplakt met tape.

    Bestellingen laat maanden op zich wachten.

    Als we de bestelling eindelijk krijgen is de helft er niet.

    Wij klagen dan wel maar er wordt geen aandacht aan besteed.

    Als je erover belt naar die dure 06 nummer van ze, en er eindelijk eens opgenomen wordt schuiven ze de schuld weer naar een andere leidinggevende , die dan weer vervolgens de verantwoording weer naar een ander toe schuift.

    Het is echt niet te verwoorden hoe ze daar met klachten omgaan.

    groetjes Senja.

  • benido@live.nl greetje

    Mijn ervaring is precies hetzelfde ,dit bedrijf zou goed in de slaventijd hebben gepast daar hadden ze het goed naar hun zin gehad.Als je op de website iss hoofdkantoor kijkt is het eerste wat je leest de winst percentage over 2011.Ja dat snap ik als je je mensen niet uitbetaald.Ik hoop dat iemand van de bond dit leest en er wat aan gedaan wordt.Ik snap niet dat dit mag in nederland.Ik hoop dat ik weer snel overgenomen wordt door een ander bedrijf want de school wil mij gellukkig niet kwijt.Maar als het weer zo n groot bedrijf is ben ik bang dat ik er niet veel mee opschiet.Wat de stofzuigers betreft daar wil ik onze auto nog niet mee zuigen de kruimeldief thuis zuigt nog beter.Maar inderdaad klagen helpt niet.Weer genoeg geklaagd vandaag ik ga lekker van het weekend genieten.Groetjes greet.