Voor ramenwassen zou ik zeker 25euro aanhouden.
en poets werk 20euro per uur.
het beste is aannemen en hard doorwerken.
Suc6
Je moet zo'n beetje €300.00 per dag gaan verdienen om uit de kosten te blijven. je moet er heen rijden en weer terug, onderhoud aan je auto, je spullen kopen, omzet belasting, inkomsten belasting 33%, loonheffingen aansprakelijksverzekering, tel het even bij elkaar op en je weet zo'n beetje wat je moet vragen. € 37.50 per uur is een redelijk goed bedrag x 8 uur = € 300.00
Maar we hebben tegenwordig te maken met tukker systemen als deze je cocurent zijn, dan kom je er moeilijk tussen, tenzij je van goede huizen komt, en super kwaliteid leverd aan je klanten, gelukkig doe ik dat dan ook.
Als ik er met mijn spulletjes over heen gaat is het net of er geen glas meer in zit, intresse mail me maar voor een afspraak
marcelenhannievanes@hotmail.com
Hoi allen,
Zoals Richardbl al zei: 0,45 euro per m2 enkelzijdig is een zeer re"ele prijs. (ex BTW)
Daarnaast geef je een prijs per dagdeel voor de eventuele inzet van bereikbaarheidsvoorzieningen zoals hoogwerker, Tucker etc. Deze info komt na offerte uit de RI&E.
Meer kan ik er niet van maken.
Groet,
Loon
gewoon leuke prijzen vragen, er lopen jongens bij die tegen schijt prijzen werken, en de hele markt stuk maken
en alle risico nemen. je moet immers vakwerk leveren en dat mag best betaald worden, ga niet mee met deze prijzen voorrijden spullen pakken etc. gemiddelde woning is 15 m2 reken maar uit.
we moeten met zijn alle de markt van het glazenwassen omhoog vijzelen. het is immers een vak en een leuk vak.
gr kees
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?