zzp uur tarief glazenwasser

  • Roel

    Voor ramenwassen zou ik zeker 25euro aanhouden.

    en poets werk 20euro per uur.

    het beste is aannemen en hard doorwerken.

    Suc6

  • Marcel van Es

    Je moet zo'n beetje €300.00 per dag gaan verdienen om uit de kosten te blijven. je moet er heen rijden en weer terug, onderhoud aan je auto, je spullen kopen, omzet belasting, inkomsten belasting 33%, loonheffingen aansprakelijksverzekering, tel het even bij elkaar op en je weet zo'n beetje wat je moet vragen. € 37.50 per uur is een redelijk goed bedrag x 8 uur = € 300.00

    Maar we hebben tegenwordig te maken met tukker systemen als deze je cocurent zijn, dan kom je er moeilijk tussen, tenzij je van goede huizen komt, en super kwaliteid leverd aan je klanten, gelukkig doe ik dat dan ook.

    Als ik er met mijn spulletjes over heen gaat is het net of er geen glas meer in zit, intresse mail me maar voor een afspraak

    marcelenhannievanes@hotmail.com

  • Loon

    Hoi allen,

    Zoals Richardbl al zei: 0,45 euro per m2 enkelzijdig is een zeer re"ele prijs. (ex BTW)

    Daarnaast geef je een prijs per dagdeel voor de eventuele inzet van bereikbaarheidsvoorzieningen zoals hoogwerker, Tucker etc. Deze info komt na offerte uit de RI&E.

    Meer kan ik er niet van maken.

    Groet,

    Loon

  • kees

    gewoon leuke prijzen vragen, er lopen jongens bij die tegen schijt prijzen werken, en de hele markt stuk maken

    en alle risico nemen. je moet immers vakwerk leveren en dat mag best betaald worden, ga niet mee met deze prijzen voorrijden spullen pakken etc. gemiddelde woning is 15 m2 reken maar uit.

    we moeten met zijn alle de markt van het glazenwassen omhoog vijzelen. het is immers een vak en een leuk vak.

    gr kees

  • ruben

    groot gelijk met die tuckerpool systemen, ik ben bezig met het opzetten van een glazenwasbedrijf. maar ik snap niks van de techniek betreft het tuckeren, hoe neem je dan netjes de kozijnen mee voor het geval je op particulier gebied dart gevraagd word.

  • Willem Drost

    Hallo collega,

    Dat dagtarief van Euro 300,– is dat inclusief of exclusief btw?

    Groet,

    Willem

  • ALBERT

    KvK WETEN ZE ALLES VOOR JE EVEN BELLEN

  • Cleaning Service Rijssen

    Mijn uur tarief is €25

    Incl auto en materiaal kosten.

    Goeie kwaliteit mag en moet voor betaald worden.

    Vraag je 16 tot 20 euro dan werk je je zelf helemaal kapot.

    En alleen voor de rekeningen.

  • erik

    dat is een hele nette prijs €25 dat vraag ik ook (ex btw) gr erik

  • Loon

    Hoi,

    Ik geloof nog steeds in een prijs per m2 incl. kozijnen Hierdoor is de klant niet meer afhankelijk van de snelheid van de glazenwasser en weet de klant gewoon wat er per beurt betaald wordt.

    en 45 cent per m2 enkelzijdig is meer dan re"eel.

    succes ermee!

    Loon