zzp uur tarief glazenwasser

  • Jos

    Loon Schreef:

    ——————————————————-

    > Hoi,

    >

    > Ik geloof nog steeds in een prijs per m2 incl.

    > kozijnen Hierdoor is de klant niet meer

    > afhankelijk van de snelheid van de glazenwasser en

    > weet de klant gewoon wat er per beurt betaald

    > wordt.

    > en 45 cent per m2 enkelzijdig is meer dan re"eel.

    >

    >

    > succes ermee!

    > Loon

    Loon,

    Heb je het dan over glasbewassing bij bedrijven of particulieren? Als ik kijk bij een klant van mij (vrijstaande woning) die 40m2 glas heeft dan zou ik volgens jou 18,00 euro excl. btw moeten rekenen? En dan moet hier ook nog de reistijd mee betaald worden en eventuele uren die niet gewerkt kunnen worden ivm slecht weer? Even voor de duidelijkheid: ik bereken hier 37 euro excl. btw want we zijn er een uur mee bezig. En nu weet de klant toch ook wat hij per beurt betaald?

    Groet,

    Jos

  • peter hanssen

    Ik vraag me af waar degene die € 0,45 per m2 vraagt van leeft. Is dat zwart werk en gaat het om een extraatje?

    Houd ie ook rekening met ladderwerk of is dit met osmose? Luister mensen. Er is heel wat glas te wassen. Degenen die zo goedkoop werken kunnen toch niet alle werk doen en er blijft dus genoeg over voor mensen die een normaal tarief van minimaal € 25 per uur exclusief btw vragen. Ben ook benieuwd welke leeftijd degene heeft die maar € 0,45 per m2 vraagt en hoe lang zo iemand dit werk volhoudt. Succes.

  • Loon

    beste mensen,

    uit diverse aanbestedingen van schoonmaak en glasbewassing weet ik dat 45 eurocent per m2 enkelzijdig (incl kozijnen) een heel re"ële prijs is. Dit is traditionele glasbewassing! Geen osmose,wel ladder. Andere bereikbaarheidsvoorzieningen worden separaat per uur/dagdeel of dag geoffreerd en in rekening gebracht. Alleprijzen natuurlijk excl.BTW.

    Ik begrijp heel goed dat je bij particuliere glasbewassing andere tarieven hanteert, hoewel je ook bij particulieren vaak woningen kunt clusteren waardoor je iets scherperkunt aanbieden.

    Groet,

    Loon

  • Marcel van Es

    Dat is inclusief de btw maar jij moet dat nog wel van alles betallen, zoals de belasting, een stukje onderhoud oauto, je gebruikte spuletjes,

  • Marcel van Es

    Geachte glazenwasser

    Je moet doen wat het beste is, af en toe moet je wel wat onder de prijs werken, ik heb nog wel eens te maken dat er een glazenwasser zijn die aan het tukkeren zijn (telescopisch wassingen) die doen een vrij staande woning in 30 min en dan voor een spotprijsje, terwijl ik er zo'n 4 uur mee bezig bent.

    Ik zie wat er op het glas zit, en geloof me maar alles wat er niet op hoort haal ik er vanaf, kit verf spikkels alles, en alle kozijnen zien er weer uit alsof het geverfd zijn als ik geweest bent, daar heb ik een speciaal goedje voor,dat is wat de klant ook fijn vind, een tukker ziet dit niet van af de grond dat is het grote verschil. gewoon een traditionele glazenwasser is het beste voor een particulieren klant woonhuis. Bedrijfspanden die doe ik ook tukkeren als de klant dit wil doe ik dat ook vaak hebben ze toch dat ik dit ook op de traditionele marnier doet.

    als je eenmaal binnen bent bij de klant en je hebt je best gedaan.

    Gaat dat de hele straat of wijk door ik heb hier nog steeds mee te maken.

    Schoonmaken in de nachtelijke uren of s'ochtens vroeg vraag ik € 25.00 ex BTW dat is exclusief matrialen.

    Glazenwassen ja dat is verschillend ik heb klanten die het gouden ei hebben uitgevonden in mijn ogen gezien dan, die auto's in de garage hebben staan daar ik alleen maar van kan dromen dan pas ik mijn tarief wel eens aan, maar levert altijd super kwalitijd af.

    Ook maak ik verweerde aluminium kozijnen weer helemaal nieuw met een exzentrische polijstmachine en tja dat heb een prijsje, maar dan heb je ook wat. je moet de klant tevreden stellen als je dat lukt heb je het voor mekaar.

  • Wesley's Window Washing

    De tarieven die ik hanteer verschillen.

    Particulieren: €27,50

    Bedrijven: €0,50 p.m2

    Dagtarief van 07.30-16.00 = € 250,-

    Uur tarief: €37,50

    Deze prijzenzijn excl.btw

  • Karel

    Wesley,

    Het is mij niet duidelijk wat jouw tarief is. 27,50 voor particulieren maar daarna schrijf je uurtarief 37,50? En je m2 prijs en dagtarief is volgens mij ook gebaseerd op een ander uurtarief.

    Wij berekenen €35,- excl. btw bij bedrijven en voor particulieren is het €45,- inclusief btw.

    Als wij een glazenwasser inhuren dan krijgt hij €25,- excl. btw.

    Groet,

    Karel

  • D.E

    Huidige prijzen die wij ontvangen in de onderaanneming is tussen de €25 en de €30 euro per uur dit kan je op de huidge markt zeker krijgen.

  • Jolanda

    Hoi,

    Ik heb een netwerkwebsite voor ondernemers in de buurt. Wellicht kan de glazenwasser (uit Haarlem) die erop staat die een allround schoonmaakbedrijf heeft je meer over zzp uurtarief vertellen. Succes, Vriendelijke groet, Jolanda de Vries, Koninginnenetwerk.