terpentine geur in wasmachine

• Suus

Ik vind de zoektocht naar dit probleem erg vermakelijk, vooral aangezien blijkbaar zoveel mensen deze fout maken. Ik dus ook, of eigenlijk mijn man, voor de tweede keer!!!! Ik weet dat de geur ooit, heel lang geleden idd is weggegaan, maar ik weet niet meer hoe. Nu ga ik dus idd de soda maar proberen! Vervelend, vooral aangezien ik net alle bedden had afgehaald om te wassen….

• Talitha

hoeveel soda doen jullie erin? en kan ik de was met terpentinelucht gewoon meedraaien?

• dirk

ik heb aan mijn zoon een witte nlike shirt gegeven.de dag daarop heeft hij die aan gehouden om naar school toe te gaan.op die dag heeft hij geverfd,maar er kwamen VERFVLEKKEN erin.Ik heb het eerst met terpetine geprobeerd om dat eruit te halen,maar zonder succes.Nu ruikt de wasmachine helemaal naar terpetine lucht.Nu kan ik niet meer verder de gewone was doen.Wie kan mij helpen?

• Laurie

Nou Dirk ik denk dat het antwoord al gegeven is. SODA blijkt te werken.

Ik ga dit spul ook maar in huis halen want het is echt te vies die lucht in je kleding.

Grtz

• kuiper

tjonge tjonge wat doen jullie moeilijk zeg, de oplossing is heel makkelijk. koop gewoon een nieuwe wasmachine,probleem opgelost.veel succes.