terpentine geur in wasmachine

• Denise

Hai Maartje,

mij is precies hetzelfde overkomen en ik ben echt ten einde raad.

Heb jij inmiddels al een oplossing?

Laat het me ajb weten.

Alvast bedankt!

Groetjes, Denise

ps; mocht ik tussentijds de oplossing krijgen laat ik t je weten!

• Denise

Ben ik weer!

Weet iemand toevallig wat er gebeurt als ik met mijn was die nu naar terpentine ruikt naar mijn moeder ga en in haar wasmachine was?

Is dan mijn was verlost van die verschrikkelijke geur zonder dat ik bij haar een terpentinewasmachine achterlaat?

Wat hebben jullie met jullie was gedaan die naar terpentine rook?

Groetjes, Denise

• jermoni

hoi hoi ik heb hetzelfde probleem.. kan nu niet wassen want echt alle was gata ruiken naar terpentine geur!!

ik ga die citroen proberen!! en laat weten of het helpt!!

groetjes monica

• Kaatje

Waarom heeft nu nog niemand DE oplossing gegeven? Ik zit inmiddels met het zelfde probleem en na twee jaar deze vraag op internet heeft nog niemand de oplossing????

Ik ben ten einde raad… morgen ga ik soda kopen, wie weet helpt dat.

• Riekje

Beste allemaal,

En ja hoor: ook ik heb terpentinelucht in mijn wasmachine. Snel op een andere site gegoogled en de gouden tip was SODA. Dus dat ga ik nu proberen

groet, Riekje

• Riekje

Hallo

Daar ben ik weer. Soda is het juiste middel.

De wasmachine zonder was op normaal programma laten draaien enj ipv wasmiddel SODA in het wasmiddel-bakje doen. evt. behandeling nogmaals herhalen en daarna de wasmachine goed laten luchten. en dan ben je ervan af. Je kunt ook evt een paar oude handdoeken meewassen en laten drogen om te kijken of de “was”er nog naar gaat stinken.

groetjes, Riekje

• Riekje

Hallo

Daar ben ik weer. Soda is het juiste middel.

De wasmachine zonder was op normaal programma laten draaien enj ipv wasmiddel SODA in het wasmiddel-bakje doen. evt. behandeling nogmaals herhalen en daarna de wasmachine goed laten luchten. en dan ben je ervan af. Je kunt ook evt een paar oude handdoeken meewassen en laten drogen om te kijken of de “was”er nog naar gaat stinken.

groetjes, Riekje

• Heidi

Trisoda is de oplossing!!!!

• Kaatje

Ik heb uiteindelijk maar gewoon veel leeg gewassen, zonder middeltjes omdat ik bang was dat het de machine aantast. Uiteindelijk is de geur na een paar keer leeg wassen en met oude lakens wassen echt weggegaan. Ook de machine open laten staan zodat ie kan luchten.

• Marion

Bedankt voor de tip,

ik heb echt al één week die geur in de machine

en wordt er gek van, denk je dat de lucht weg is

maak je de handdoek nat dan komt de lucht zoweer terug.

Ga meteen 'n zak soda in de machine gooien.

Groetjes…