schoonmaakbedrijf starten.

  • gul

    hoi;ik wil ook een schoonmaakbedrijf starten met mijn vriendin maar weet er niets van..hoe moeten we starten?verdien je daar goed van?hoeveel geld zouden we nodig hebben om op te starten?…

    VRIENDELIJKE GROETEN

  • Rasema

    hallo allemaal

    ik wil graag eigen bedrijf starten,maar ik weet niet hoe moet ik ondernemingsplan makken?

    Als iemand kan mee helpen,dan hoor ik dat graag.

    Mewt vriendelijke groet,

    Rasema

  • Dé Herman

    Ga eerst naar KvK dan kom je een heel eind verder..

    Schoonmaakbedrijf “jammer dat het bij vrije beroepen hoort”

    Eigenlijk moet men weer verplicht stellen om een ondernemersdiploma te gaan halen voordat je een bedrijf kan starten…

    Scheelt weer een hoop vragen…

    Herman

  • aar

    hallo,

    Een van me ik willen graag een schoonmaak bedrijf beginnen alleen weten we niet wat voor papieren we nodig hebben.

    Is er iemand die me misschien daarbij zou kunnen helpen?

    Gr arvesh

    Arveshheijns@gmail.com

  • anass

    Ik ben van plan om schoonmaakbedrijf te starten mijn vragen zijn :

    Wat voor verguningen heb ik nodig?

    Waar moet ik opletten ?

  • Raja

    Ik wil graag een schoonmaak bedrijf beginnen, kunt U mij a.u.b advies geven wat ik moet doen om een schoonmaakbedrijf te starten en klanten te zoeken.

  • Dé Herman

    Dag,

    Zoals er al vaak is aangegeven ga eerst naar het KvK leg daar je verhaal voor, maak dan een ondernem.plan. en een TIP ga een cursus volgen start een schoonmaakbedrijf. daar komen bijna alle aspecten in voor wat je nodig hebt om een schoonmaakbedrijf te starten.

    En lees deze topic ook goed door en gebruik eens de zoekfuntie tenslotte je wilt een ondernemer worden….

    Gr, Herman

  • patricia

    Beste raoe

    Ik zag dat u mensen wilde adviseren om een schoonmaakbedrijf te kunnen starten kunt u mij ook meer informatie daarover geven

    groetjes patricia

  • kroon

    hallo

    wij hebben een schoonmaak bedrijf die franchisenemers zoekt.

    als je interesse hebt mail ons dan maar en wij sturen je info, over het concept,

    je betaald geen instap kosten, alleen fee, en verder niks, zelfs geen percentage over je omzet

    vriendeljke groet

    info@kroonecoclean.nl

  • Anthon

    Goedemorgen Raou,

    Zou je mij info kunnen mailen voor het opstarten van een schoonmaakbedrijf?

    Ik hoor graag van je.

    Mvg,

    Anthon

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.