schoonmaakbedrijf starten.

  • anneke

    Hoe start je een schoonmaakbedrijf op en wat heb je er voor nodig? papieren etc.

    Graag zoveel mogelijk informatie.

  • Jansen

    Stel een ondernem.plan op.

    Werk van onder naar boven. wat wil je overhouden salaris plus winst als je dat weet dan weet je wat je omzet ongeveer moet zijn, dit is wel heel kort door de bocht en globaal.

    Daarna maak je afspraak bij KvK.

  • Hohmarow

    Hallo,

    Ik heb 4 startende ondernemer in de schoonmaak advies gegeven hoe en wat ze moeten doen om een schoonmaakbedrijf te starten en klanten te zoeken. Misschien is het handig om even mij te mailen.

    groet, Raou

  • Fred Wallenburg

    En hoeveel van die 4 zijn nog aan het werk ??? waarschijnlijk geen 1 meer

  • Alexandro

    wie kan mij helpen, ik wil ook een eigen schoonmaakbedrijf starten,

    ik heb de folders al uitgedeeld, de website is al klaar, alleen er ontbreekt nog 1 ding en dat zijn de klanten.

    hoe benader ik die ? en wat is een marktconform prijs ?

    wie o wie kan mij helpen….

  • Herman

    dag,

    Bij (volgens mij NHA) heeft men een opleiding om een schoonmaakbedrijf te starten EUR 499,00 ongeveer daarin wordt bijna alles in besproken en je krijgt ook opdrachten

    Een idee voor beginnende starters dan weet je ook hoe kostprijs moet berekenen e.d. en die 450,00 kan je weer aftrekken.

    Ga daar eens kijken of neem proefpakket, weet je in iedergeval al wat meer.

    suc6 Herman

    http://www.nha.nl/index.asp?page=/zaak/cursusinfo/cursusinfo_schma.asp&cm_mmc_o=VV2CjC7BBTkwCjCmgtBBEFzzL_wpybXuCjClgtBBEFzzL_wpybXu%20_wTbEEwEjObElpwwk

  • dennis67

    hallo alexandro.

    misschien is het een idee om je eerst aan te bieden bij andere schoonmaakbedrijven misschien hebben zei nog werk liggen.

    en dan langzaam aan je eigen klanten proberen binnen te halen.

    succes dennis.

  • Alexandro

    Beste Herman en Dennis,

    Wat jullie mij adviseren om te doen heb ik allemaal al gedaan.

    Ik heb de cursus van NHA gevolgd, en daarvan krijg ik ook coaching ofzo, maar ik vindt dat ik er niets aan heb omdat het voor mij gewoon kort door de bocht is.

    Om te beginnen bij een schoonmaakbedrijf, is ook al verleden tijd, want ik heb jarenlang gewerkt voor een LANDELIJK gerenomeerde schoonmaakbedrijf. Hierdoor vindt ik mijzelf ook een goede schoonmaker die aardig wat werk kan leveren en aansturen. Alleen ik weet niet wat marktconforme prijs is en hoe ik die fabrieken en bedrijven moet benaderen om hun schoonmaakwerk te doen.

    heeft iemand hier ervaring in ? Kan iemand mij advies geven ? Of eventueel helpen tegen betaling ?

    Met vriendelijke groeten,

    ik wacht jullie reacties af.

    mag ook een mailtje sturen naar:

    keskinler01@hotmail.com

    Alexandro

  • yoesoef

    Ik wil een schoonmaak bedrijf beginnen maar ik wil graag weten hoe kan ik klant vinden.

  • briten

    je best doen flyeren bellen langs gaan

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.