Vorige week donderdag gaf ik een feestje met een handje vol vrienden. Echter de dag daarna kwam ik tot de ontdekking dat iemand in het toilet overgegeven had en dit had geprobeerd op te ruimen. Jammer dan, maar dit hoort erbij dus ik had het schoongemaakt. Gelukkig heb ik een kleine toiletruimte (1,5x1,5m) en geheel betegeld, zowel de vloer als wanden en kwam ik er gemakkelijk van af met heet water en een sopje. 

Maar de volgende dag was de geur nog niet verdwenen. Ik bedacht me dat het misschien kwam omdat die nog niet goed doorgelucht was en besloot de buitendeur die naast de toilet deur zit een halve dag open te houden zodat de ruimte goed doorlucht kon worden. Maar ook hierdoor verdween de lucht niet. Nu is het 10 dagen later en is de lucht er nogsteeds, aanzienlijk zwakker, maar nogsteeds aanwezig genoeg om er je neus van op te trekken. Ik heb ondertussen de vloer schoongemaakt met hete oplossingen van azijn, schoonmaakazijn, ammonia en groene zeep. Om te kijken of het wellicht aan de muur lag, de gehele wanden met cillit bang schoongemaakt en grondig het toilet zelf van top tot teen in de schoonmaakmiddelen gezet, maar niks verhelpt het probleem in zijn geheel. 

Ik weet er geen raad meer mee en hoop dat iemand uit het forum mij graag kan helpen.