Schoonmaakvacatures

• T

Beste lezer,

Ik ben een onderzoek aan het doen voor schoonmaakbedrijf Bayar Cleaning & Fixing te Zaandam.

Omdat het bedrijf zich in een groeifase bevindt zijn we constant op zoek naar nieuw personeel. Het is voor ons lastig om personeel te werven die aan het profiel voldoen.

Ik ben zodoende een onderzoek gestart en vraag hiervoor jullie medewerking. Ik wil uitzoeken hoe wij met het gebruik van internet de werkzoekenden kunnen benaderen.

Link enquete:

http://www.thesistools.com/web/?id=518681

Het invullen van deze enquete duurt slechts 5 minuten. Naast het invullen van de enquete is er ook een mogelijkheid om te solliciteren via de website die u tijdens het invullen tegenkomt.

Alvast bedankt voor uw medewerking!

Groeten,

T Nguyen

• Jan

Ik voldoe niet aan de doelgroep dus het invullen van de enwuette heeft weinig zin.

Het is bekend dat binnen de schoonmaak rond de 505 van de nieuwe mensen binnen komen via het eigen netwerk. Dus familie en kennissen van het personeel dat je al in dienst hebt. Die groep heeft ook een realistisch beeld van wat het werk in de sector inhoud.

​Veel van onze leden zijn zo ook in de schoonmaak terecht gekomen. Ik ken niet veel verhalen van mensen die, uit zichzelf, via internet in de sector hebben gesolliciteerd.

​Succes met je onderzoek. Ik zou graag weten wat eruit komt.

Jan Kampherbeek

CNv schoonmaak

​j.kampherbeek@cnvvakmensen.nl

• Henk

Ik kan onderschrijven wat Jan zegt. Ik heb nu 30 medewerkers in dienst en op 1 na zijn ze allemaal via via bij ons gekomen. Iemand die rechtstreeks bij ons solliciteert zal ik niet gauw aannemen. Onze medewerkers zijn onze ambassadeurs wat betreft werving van personeel. Ze vertellen tegen oud collega's dat ze bij ons wel een zaterdag toeslag krijgen of reistijd tussen de projecten. Natuurlijk te zot voor woorden dat wij daar bijzonder in zijn maar t is helaas wel de werkelijkheid.