Als ik bijgevoegde advertentie lees (hij staat ook op schoonmaakstartpagina) krijg ik toch een deja-vu gevoel van jaren geleden. Toen was naast de bouwsector ook in de schoonmaak veel mis en werden werkende mensen uitgebuit door koppelbazenpraktijken.
Deze zijn nu terug zeker als je leest met welke uurtarieven dit bedrijf haar klanten werft. ***deze tarieven kunnen nooit, CAO loon en lasten+ pensioenpremie is samen al hoger*** dus wie wordt weer gedupeerd
het is taak van de overheid om wakker te worden en dit uit te zoeken maar ook de bonden mogen in deze tijd van CAO onderhandelingen actief worden tegen deze praktijken.
Ook is het schandalig dat er bekende grote bedrijven in Nederland dus willens en wetens gebruik maken van deze praktijken en misbruik van werkende mensen alleen maar om goedkoop uit te zijn, en ook nog eens als referentie genoemd willen worden.
ben benieuwd of de OSB, SieV, CNV, FNV of een van de genoemde bedrijven durft te reageren en mijn stelling tegenspreekt. Dit wordt wel erg moeilijk met genoemde uurtarieven!!!!
zie advertentie:
ps ik heb bewust de naam van de adverteerder weggeblokt. reclame maak ik niet voor hem.
Samen werken aan een succesvolle samenwerking met **********.nl
- 24/7 \“persoonlijk\” bereikbaar
- Binnen 2 uur personeel ter plaatse!
- Aantrekkelijke prijzen
- Is bereid om alles aan te pakken
- Is niet tevreden met een
gemiddelde prestatie
- Stopt pas als het werk klaar
- Neemt verantwoordelijkheid voor het eigen werk
- Kan onder tijdsdruk werken
- we staan altijd voor uw klaar ook
tijdens feestdagen
Offerte prijzen:
>> Schoonmaak vanaf €13,95 ex BTW*
>> Afwassers vanaf €13,95 ex BTW*
* Hoe vaker u gebruikt maakt van onze diensten hoe aantrekkelijker onze tarieven voor u worden.
Als referentie zijn er meer dan 90 tevreden opdrachtgevers waaronder top hotels,restaurants, catering bedrijven. Een paar namen om u een indruk te geven van onze klanten:
- Holiday Inn - Golden Tulip
- Apollo & Resorts - Vermaatgroep (40 locaties)
- De Borrel Fabriek - All Class Catering
- Select- Taat&Friends - All Class Catering- Vineyard
- Scheepvaart museum - Stedelijk museum- Madurodam - Rijksmuseum
- Van Gogh museum - Museum de Hermitage