plan van aanpak ziekte

• janny

Hallo,

Ik heb een vraag.

Ik ben 3 maanden geleden geopereerd aan de heup Links Ik heb een plan van aanpak opesteld bij de arboarts deze heeft de diagnose gesteld op mijn herstel aan de linkerkant.

De rechter kant van de heup krijg ik in juni een operatie deze kant is nu dus nog kapot,maar daar is geen diagnose op gesteld bij de arboarts.

Ik werk nu op theapeutische basis op mijn scholen die ik schoonmaak.

In het plan van aanpak is opgesteld dat ik 25 maart al mijn werkzaamheden weer zal moeten kunnen,dit is voor mij op dit moment onmogelijk omdat mijn rechterheupkant die dus nog kapot is zeer pijnlijk is, ik heb dit ook aan mijn leidinggevende gemeld en zei wil dat ik toch meer werkzaamheden op pak ga nu naar 3 scholen en als het aan mijn werkgever licht volgende week 4 scholen wat moet ik hier mee.

Heeft iemand advies.

Groeten Janny

• arno

Hallo Janny,

Als ik zo je bericht lees dan lijkt het mij normaal dat je je opnieuw ziek moet melden, en dat dan door de Arbo-arts beslist word of je kunt werken en in welke mate !

En dan het plan van aanpak daarop word afgestemd.

Beterschap.

Zoek een ander schoonmaakbedrijf !!!

Met vriendelijke groet,

Arno.

• De Herman

Janny

Je hebt toch wel aangegeven dat je aan 2 heupen wordt geopeerd?

Je hebt toch papieren gekregen en -of dossier ligt bij het ZKH daar kan de Arbo-arts de gegevens opvragen met jou toestemming.

Plan van aanpak ( staat toch ook in dat je andere heup ook slecht is) of heb je samen met de werkgever alleen een plan van aanpak gemaakt over je linkerheup en de rechterheup hierin niet meegenomen?

Anders een afspraak meken met de arboArts.

suc6 Herman