Hallo allemaal,
Wij zijn gespecialiseerd in het beheren van vakantiewoningen. Een van onze diensten is de eindschoonmaak van vakantiewoningen.
Voor een nieubouwproject in de buurt mogen wij de eindschoonmaken verzorgen.
Nu hebben ze ons ook gevraagd of we ook het schoonmaken van de algemene delen (hal, trappen. lift) voor onze rekening willen nemen.
Uiteraard hebben we hier interesse in, maar tot nu toe nog geen ervaring qua tarieven…
Ik ben wel in het bezit van alle bouwtekeningen/plattegronden.
Ik mag voor het volgende een offerte uitbrengen:
- 1 of 2 keer per week schoonmaken van de algemene delen (project met 6 gebouwen, in totaal ca. 130 appartementen)
- op regelmatige basis vegen van de kelder/garage (182 parkeerplaatsen)
- de eerste weken na opleveren extra schoonmaken van algemene delen en verhuisschoonmaak van de appartementen
De praktische kant (uitvoering) is geen probleem, echter heb ik geen ervaring met het maken van een offerte voor zo'n opdracht omdat wij in het verleden steeds op uurtarief werkten.
Maar doordat dit een groter project is, wil de VvE uiteraard op voorhand weten wat de kosten zullen zijn.
Is er iemand die mij hierbij zou kunnen helpen?
Alle tips zijn welkom!
Alvast bedankt voor jullie reacties!