waar bestellen jullie de schoonmaakproducten voor jullie opdrachtgevers?

• Danny

hallo allemaal,

Als schoonmaakbedrijf wil ik ook de schoonmaakproducten leveren aan mijn klanten.

Waar kan ik voordelig en qua kwaliteit mijn producten bestellen?

Heeft iemand hier advies over?

En is het verstandig om met eigen label te gaan werken? wat zijn jullie ervaringen hier in?

• Ruud Stallinga

Hoi Danny

In deze webwinkel vind je de artikelen die wij verkopen.

Indien je grotere afname hebt van een of meerdere artikelen kan ik je wel een offerte maken.

Wij zijn bezig met een nieuwe lijn van voordelige dagelijkse schoonmaakchemie waarvan we grote partijen inkopen.

Van dit inkoopvoordeel mogen onze klanten meegenieten.X(

Bij grotere afname van een artikel is het ook mogelijk onder private label te leveren.

met vriendelijke groet

Ruud

Hardij VOF

Europees verdeler van Selden Products

• danny

ik neem nog een kijkje op je site!

• Schoongenoeg

Hoi,

Hier is nog een site

• acc.man

voor Schoonmaaksysteem-producten zie www.bluewave.nl

• team

Kijk eens op schoonmaakinfo.nl, volop keus

• Broclean

Goedemorgen,

Broclean is een groothandel in schoonmaakproducten. Wij hebben een veelzijdig assortiment wat wij u kunnen aanbieden.

Enkele voorbeelden van onze producten zijn; superontvetter, superreiniger, rvs polish, stickerverwijderaar, tapijtreiniger etc..

Wij zouden graag u helpen met het bedienen van uw klanten.

Eventueel zou een privatelabel mogelijk zijn.

Mocht u intresse hebben dan zou ik u graag een monster willen aanbieden van een van onze producten zodat u onze kwaliteit kan ervaren.

Met vriendelijke groet,

Bram van Velzen

Broclean.com

Broclean cleaning products

info@broclean.com

• Loon

Zo zie je maar weer dat de keuze reuze is! Er zijn genoeg aanbieders die je kunnen helpen, maar wat zoek je precies.

Ik denk dat het verstandig is om een schoonmaakmethode te kiezen en daarop, voor je klanten, verder te bouwen. Bijvoorbeeld als je traditioneel schoon maakt heeft het geen toegevoegde waarde om je klanten het microvezelsysteem aan te bieden. (en andersom natuurlijk)

Ik ben benieuwd welke methode je kiest?

Groet,

Loon