codares

• Boom

goede middag

ik ben op zoek naar werkgevers die ook door cordares rekeningen opgelegt hebben gekregen die niet kloppen

dit inverband dat ik twee jaar bezig ben geweest met twee aanslagen die niet correct waren nu hebben zij toe gegeven dat het een fout is die bij hun is maar ik kan geen schade vergoeding in dienen voor de extra kosten van mijn boekhouder.

heb u ook dit probleem mail dit dan

alvast bedankt

Albert Boom

glansschoon bedrijfs service

• mischa

Zijn toch allemaal mafiabedrijven.

Je moet hun binnen zoveel dagen betalen anders krijg je een boete en zij mogen doen wat ze willen.

• theo doro

Hallo Albert, wij hebben uw bericht gelezen. Ook ons bedrijf heeft heelveel last van de onterechte nota's van Cordares.Uw verhaal is herkenbaar. Wij zijn ook van plan om een schade vergoeding in te dienen.

Gek worden wij van al die onterecht opgelegde nota's van Cordares.

• henk

Ook wij worden administratief gek van Cordares.

afgelopen week 3 enveloppen van cordares, met als eerste de normale factuur, als tweede een correctiefactuur over 37 eurocent en als derde een correctiefactuur van 0 eurocent. en dit alles over de zelfde periode.

Als het niet zo dieptreurig was kon je er mee lachen.

Maar al deze kosten moeten wij als bedrijven ophoesten.

En natuurlijk moet je al hun facturen controlleren want correct zijn ze zelden, het komt regelmatig voor in de overzichtlijsten van hun dat er personeelsleden opstaan die al enkele jaren uitdienst zijn en na drie of vier keer dit te melden hebben ze hun systemen nog niet goed bijgewerkt.

En als ondernemer moet je maar betalen

• albert2008@concepts.nl

ik van het zelfde word er gek van kost wel een hoop centjes maar ja dan maken ze de bijdrage wel weer duurder

• THEO

Hallo ook wij hebben opgelegde notas ontvangen voor personeel die al meer dan 8 maanden uit dienst waren. Terwijl wij in de OLP's hebben aangegeven dat de betreffende mensen al uit dienst waren. Maar ja dat kan hun niet schelen. Erg frustrerend

• jada

Bij de overstap van interpolis naar cordares hebben wij idd ook een hoop ellende meegemaakt. Of we even 5 jaar opnieuw wilden aanleveren, ze waren de gegevens kwijt. Op mijn opmerking dat de jaarnota''s toch klopten omdat ik net daarvoor controle had gehad kreeg ik te horen: “” u moet gewoon opnieuw aanleveren anders gaan we heel vervelend doen wat zelfs kan uitlopen op een faillisements aanvraag. Dus alles maar weer aangeleverd, kost inderdaad uren en uren.

Na wat opstart problemen bij cordares ondervinden wij nu geen problemen meer. Misschien ligt het toch aan de manier van aanleveren, dit schijnt heel nauw te luisteren en mijn accountant is hier heel precies in. Wel klopt het elke maand gewoon. Blijft echter staan dat dit soort instanties niet uitblinken in klantvriendelijkheid, net als UWV, belastingdienst etc. En waarom zouden ze ook?, je kunt immers niet weg dus bent overgeleverd aan hun willekeur. Soms tref je iemand die vriendelijk is en behulpzaam en vaker tref je iemand die zich heel erg bewust is van zijn/haar machtspositie.

• nik

dat is onzin Jada, want ze gaan gewoon door met het spel van kleine ondernemers bestelen. Onterechte nota''s incasseren.