klachten en ervaring iss

  • benido@live.nl greetje

    Hallo ik met greet ik werk al 14 jaar in de schoonmaak waarvan bijna 2 jaar bij iss (vreselijk bedrijf)Het is dat ik het op mijn werk naar mijn zin heb anders was ik al lang weggeweest.Al vanaf het begin steeds gezeur met mijn salaris zodra je hebt overgewerkt kom je geld tekort(Daar worden hun groot van)Nu na 14 jaar schoonmaken moet je verplicht naar cursus ik werk bijna altijd zonder klachten en nu moet het in 1 keer anders.(zonder schoonmaakmiddelen op een school)Gekker moet het niet worden.In de cursus krijgen we de nieuwste materialen maar als je ze besteld krijg je ze niet want het is te duur.De cursus zouden we doorbetaald krijgen maar we hebben nog geen cent gezien.Ik kan nog wel een tijd doorgaan maar ik ben benieuwd naar de ervaring van andere.Ik hoop op berichtjes.Greet.

  • francien

    hallo

    ik ben francien en werk ruim 4 maanden voor iss mijn werk is wassen en strijken voor lunet gehandicapten.

    vind het heel leuk werk en kan goed met de bewoners overweg.

    alleen iss precies het zelfde loon klopt niet net 1 keer van de 4 is het goed.

    heb je problemen met je leidinggevende kan je nergens terecht .hoofdkantoor verwijst je niet verder.

    over curccus gesproken haha moet ik ook doen terwel ik geen poetsdoek in mijn handen heb.

    nu is daar een conflict geweest met mij en 2 turkse dames. nu is mij het ontzegd en de dames mogen het afmaken.

    het mooiste is hoort mijn collega dat mijn contract niet verlengt wordt op de curccus.

    wat profesioneel bij iss.moet nog 6 weken werken.

    zijn er nog meer mensen met klachten hoor ik het graag.

  • benido@live.nl greetje