klachten en ervaring iss

  • benido@live.nl greetje

    Hallo ik met greet ik werk al 14 jaar in de schoonmaak waarvan bijna 2 jaar bij iss (vreselijk bedrijf)Het is dat ik het op mijn werk naar mijn zin heb anders was ik al lang weggeweest.Al vanaf het begin steeds gezeur met mijn salaris zodra je hebt overgewerkt kom je geld tekort(Daar worden hun groot van)Nu na 14 jaar schoonmaken moet je verplicht naar cursus ik werk bijna altijd zonder klachten en nu moet het in 1 keer anders.(zonder schoonmaakmiddelen op een school)Gekker moet het niet worden.In de cursus krijgen we de nieuwste materialen maar als je ze besteld krijg je ze niet want het is te duur.De cursus zouden we doorbetaald krijgen maar we hebben nog geen cent gezien.Ik kan nog wel een tijd doorgaan maar ik ben benieuwd naar de ervaring van andere.Ik hoop op berichtjes.Greet.

  • francien

    hallo

    ik ben francien en werk ruim 4 maanden voor iss mijn werk is wassen en strijken voor lunet gehandicapten.

    vind het heel leuk werk en kan goed met de bewoners overweg.

    alleen iss precies het zelfde loon klopt niet net 1 keer van de 4 is het goed.

    heb je problemen met je leidinggevende kan je nergens terecht .hoofdkantoor verwijst je niet verder.

    over curccus gesproken haha moet ik ook doen terwel ik geen poetsdoek in mijn handen heb.

    nu is daar een conflict geweest met mij en 2 turkse dames. nu is mij het ontzegd en de dames mogen het afmaken.

    het mooiste is hoort mijn collega dat mijn contract niet verlengt wordt op de curccus.

    wat profesioneel bij iss.moet nog 6 weken werken.

    zijn er nog meer mensen met klachten hoor ik het graag.

  • benido@live.nl greetje

    Hoi met greet bij mij precies zo het salaris klopt bijna nooit maar het is nooit teveel altijd te weinig elke keer wordt er beterschap beloofd.Ik ben helaas overgenomen door iss en heb het op mijn werk zelf erg naar mijn zin.Daarom hou ik het nog even vol want ik heb een vast contract.Ik zou mijn cursus(waar je niks aan hebt allemaal onzin)uitbetaald krijgen maar ik ben nu 3 maanden verder en geslaagd maar nog geen cent gezien Als dat nog lang gaat duren met ik mij gewwon de achterstallige uren ziek.Ik hoop dat hun contract bij onze school deze zomer niet meer wordt verlengd dan wort ik weer mee overgenomen en ben ik van dit nare bedrijf af.Voor mij zijn het gewoon een stel boeven.Ik hoop dat je snel beter werk kan vinden.Groetjes en succes greet.

  • kim

    Hoi Greet

    Als je zoveel te klagen heb wat doe je er nog dan

    als je meer uren krijg dan je heb gewerkt geef je dat dan ook door??

    fouten maken is menselijk en als dat alles is in 14 jaar heb jij niks te klagen

    en als je niet met de tijd mee kan gaan moet je stoppen we zitten in 2011

    en als je zuinig ben op je spullen kunnen ze langer mee

  • benido@live.nl greetje

    Hoi met greet ik weet niet waar deze vijandige reactie vandaan komt misschien heb jij wel een goede ervaring maar ik absoluut niet.Ik ben niks te beroerd om iets langer door te werken en dat doe ik regelmatig ,maar niet voor een baas als iss.Waarom ik er nog voor werk dat is omdat ik het op mijn werk zelf er naar mijn zin heb en hoop dat ik binnenkort overgenomen wordt door een ander bedrijf.En wat mijn spullen betreft daar ga ik normaal mee om.Ik hoop dat jij het wel naar je zin hebt dat is dan een zorg minder.Ik heb niets tegen mijn leidinggevende maar wel tegen dat nare bedrijf dat ISS heet en helaas nog heel veel mensen uitbuit.Ik hoop ook dat ik daar gauw vanaf ben.(ik heb ook toevallig nog nooit teveel geld gehad)Groetjes greet.

  • peter

    ik heb het bij iss 2 jaar volgehouden

    ik ben overgenomen door een ander bedrijf en krijg zonder iets te zeggen 90 euro cent bruto per uur meer

    ik heb iedere werkdag met eigen auto meer als 70 km per dag gereden naar verschillende lacaties,en kreeg als kilometervergoeding verschilende declaratie,s uitbetaald voor een voledige periode 40,- euro dan weer iets meer dan weer iets minder.dat is wel heel weinig voor meer als 70 km per dag

    als je je eigen ziek meld moet je naar een calcenter bellen om je ziek te melden,als zij zeggen dat je niet ziek bent moet je werken doe je dit niet word het salaris stop gezet,hoe kunnen zij door de telefoon zien of je ziek bent

    het zijn een stelletje oplichters,en een heel slecht bedrijf

  • benido@live.nl greetje

    Hoi peter met greet Ik ben het helemaal met je eens en fijn voor je dat je nu ander werk hebt.Ik hoop dat veel mensen dit lezen en niet meer voor dit bedrijf willen werken Misschien worden ze dan wat beter voor het personeel.Ze beloven gouden bergen maar er komt niets van terecht alleen de mensen met een hoge functie worden er beter van allemaal zakkenvullers.

    Groetjes greet.

  • francien

    hoi

    ik kan er over mee praten mijn contract is niet verlengd moet nog een paar dagen werken en dan ben ik van iss af en daar mag ik heel blij mee zijn nog nooit zo,n bedrijf gehad niet te geloven.loon klopt nooit altijd te weinig.ze moeten nu nog uit zoeken hoeveel vakantieuren dat ik heb het kan zomaar zijn dat as vrijdag de laatste werkdag is.bel je het hoofdkantoor op krijg je weer telefoon van mijn leidinggevende wat me bezield dat ik het hoofdkantoor bel raar mens.

    en net als peter ze kunnen door de telefoon zien of je ziek bent dan MOET je aan het werk en die dagen dat je thuis bent is voor eigen rekening.

    ik zit regio eindhoven en ik waarschuw iedereen GA NOOIT VOOR ISS WERKEN.het zijn grote oplichters.

  • benido@live.nl greetje

    Hoi met greet ik ben het helemaal met je eens ik heb gellukkig wel een leuke leidinggevende ik weiger op dit moment om over te werken net zo lang tot ik mijn uren heb,Het is mij beloofd dat ik dit deze maand erbij heb.Dan ben ik wel weer bereid om extra uren te maken.Gellukkig heeft mijn leidinggevend wel begrip voor mijn standpunt.Ik hoop dat je gauw een leuke andere werkgever krijgt.Succes en groetjes greet.

  • kim

    Hoi Greet

    Als je zo een goede leidinggevende heb dan doet ze toch alles voor je

    Ik heb het echt naar me zin krijg gewoon mijn salaris alle uren

    ik snap je echt niet