Thermoskan

• Marto

We hebben een stalen thermoskan, met kunststof tuit en afsluiting.

We willen deze gebruiken voor thee. In het verleden is deze gebruikt voor koffie en daardoor smeekt de thee nu naar koffie.

Hoe kan ik de koffiesmaak verwijderen?

Ik heb geprobeerd:

soda oplossing: dit hielp nauwelijks

tandpasta in water: dit hielp redelijk goed, maar het is nog niet weg

• Siska

Hallo,

Misschien lukt het met kokend water en een vaatwaswaschmachine blokje. Wel even lang laten staan.

• nico2

bruistablet om kunstgebitten schoon te maken ?

• Tommie

Een thermoskan kun je schoonmaken op een paar manieren.

Kunstgebit reiniging tabletten, vul de thermoskan met heet water en plaats één tablet in de thermoskan. (zonder dop) Laat de thermoskan één nachtje staan en de volgende ochtend goed omspoelen zodat alle verontreinig eruit spoelt.

Schoonmaak azijn, laat de thermoskan een nachtje staan met water en schoonmaak azijn. Spoel de thermoskan goed om na het gebruik.

Vul de thermoskan met warm water en voeg wat soda (zuiveringszout) laat wederom een nachtje weken. En spoel de volgende morgen de thermoskan wederom goed om.

Zijn er nog meer mogelijkheden om een thermos kan te reinigen? Laat een reactie achter om het artikel zo volledig mogelijk te krijgen.

Bron: http://thermoskannenwinkel.nl/thermoskan/thermoskan-schoonmaken/

• Tja

Ik zelf zet de kannen altijd een nachtje in de bleek en daarmee is de smaak ook geheel weg wel goed wassen en spoelen daarna.

Meeste kannen kan je ook uit elkaar schroeven aan de onderkant dan kan de binnen fles in de vaatwasser….

• Loon

Heb je nu al niet zoveel tijd,energie en geldin die kan geinvesteerd dat en nieuw kan de beste en uiteindelijkgoedkoopste oplossing zou zijn?

• Tja

Nou denk het niet……. Misschien hebben ze Georg Jensen thermoskan Bernadotte á €199………..