ziek

• elsje

hallo

ik word binnenkort geopereed hoe zit dat dan met de bataling van mijn loon?

ik weet dat ik 2 wachtdagen heb

ik sta ook maar 15 uur op contrakt maar ik heb toch zeker wel 30 uur per week gewerkt

nu hoorde ik dat ze je het gemiddelde van de laatste 3 maanden moeten uitbetelen

klopt dit

• Dé Herman

Ligt eraan,

Invalwerk zieke collega ?

Herman

• elsje

geen van beiden ik werk meer uren maar heb ze niet op contrakt

• Jan Kampherbeek

Als je ziek wordt. Krijg je het loon over de uren die je gemiddeld over de laaste drie betalingsperiodes hebt gewerkt.

Daarom is het ook zo belangrijk dat bij scholen er met een spaaruren contract wordt gewerkt. Vaak zie je nog een 40 weken contract. Als je dan ziek wordt na de zomervakantie krijg je te weinig ziekengeld.

Jan Kampherbeek

• Pauluis

Herman, Maakt dat iets uit dan? Of je extra uren draait boven je contract uren, of dit innvalwerkzaamheden zijn voor een zieke collega? Of als men bijvoorbeeld werkt bij een nieuwe klant.? Alvast bedankt

• Pieta Hoogvliet

Jan die spaarurencontracten voor scholen blijven die ook in het CAO voor 2010 bestaan?

Ik vind ze n.l. ideaal.

• Jan Kampherbeek

Niemand heeft voorgesteld ze te schrappen. Dus zal de regeling wel blijven.

Jan Kampherbeek

• elsje

en als je je gedeeltelijk beter hebt gemeld hoe gaat het dan met je loonbetaling

• Jan Kampherbeek

Dan krijg je voor de uren die je werkt gewoon je loon en voor de resterende uren ziekengeld. Er zou dan aan inkomen niets moeten veranderen

Jan Kampherbeek