sportvloeren reinigen moet omvatten het verwijderen van vuilresten, rubberstrepen en

• van Wijk

beste collega's

ik moet een sportvloer 290m 2 reinigen moet omvatten het verwijderen van vuilresten, rubberstrepen en

desinfecteren.

wij weten niet hoe wij dit moet aanpakken

wij twijfelen ook over de prijs m2

gr Frans

• Ray

Hoi Frans,

Voor een goed advies voor het reinigen van een sportvloer zou je contact op kunnen nemen met Alpheios in Heerlen. Zij hebben veel kennis en ervaring en kunnen je hierin uitstekend adviseren.

Groetjes, Raymond

• Theotje

Beste,

Ben gewoon eerlijk tegen je opdrachtgever en zeg dat deze opdracht voor jullie niet haalbaar is omdat je hier geen evraring mee hebt. Is toch veel beter dan gaan lopen prutsen voor die paar euros die je kan verdienen.

• owrodt

neem kontakt op met www. blue wave.nl.daar is de ervaring met sporthallen enz.aanwezig en zij kunnen je helpen.

• michael

en nu gewoon en normaal antwoord op de vraag van deze man zonder een hoop bla bla erbij

eerlijk gezegt ben ik ook wel nieuwsschierig hoe je dit doet

dus als er iemand met enige(:P) deskundige ervaring is die deze vraag normaal kan beantwoorden zonder vervelende links van andere bedrijven lees ik het graag

• Loon

Hoi,

Stoomreiniging is hier de oplossing. Ik weet,uit ervaring, dat Osprey een machine heeft die gelijktijdig stoomt en zuigt. Te gebruiken als een (langzamere) stofzuiger.

Voor de prijs:

Hou het op 40m2 per uur. 260m2 /40m2 = 6,5 uur

tarief 23 euro per uur = ongeveer 150 euro

Daarbij opgeteld het gebruik van de stoomreiniger 100 euro

prijs per m2 = net geen hele euro ex BTW.

Ik denk dat je dan ruimschoots tijd hebt en dat je creatief met zijn met de verhouding tijd en huur apparatuur.

Is dit de info waar je wat mee kunt?

Groet,

Loon

• Hardij schoonmaakartikelen

Weghalen schobstrepen.

Wij hebben pads in verschillende maten die je op een eenschijfsmachine of op een schrobzuigmachine kunt plaatsen waarmee je schobstrepen en hardnekkige vlekken uitstekend kunt verwijderen.

met vriendelijke groet

Ruud Stallinga

Hardij VOF

• Loon

Beste Ruud,

Jouw oplossing met pads is geen volledig antwoord op de vraag. Er moet namelijk (gelijktijdig) gedesinfecteerd worden. Met stoom doet je dat in 1 handeling

Groet,

Loon