werkschema

  • Een Nieuwe Weg

    Weet iemand misschien hoe je aan werkschema's komt.

    Ik wil in een pand waar 2 mensen werken een duidelijk werkschema met de werkzaamheden voor elke dag,elke week op papier hebben,

    Zodat ik af ben van de vragen wie wat gedaan heeft.

  • @rnold.

    je neemt een pc met exel erop en je maakt je eigen werkschema, anders google even en pas die aan naar je eigen indeling

    groet

  • Adri

    Ligt eraan wat er is afgesproken met opdrachtgever.

    Je zou zelf een dagelijks en periodiek- schema hierop kunnen afstemmen voor 2 personen ,waarin alles is opgenomen wat is afgesproken en zodoende een verdeling maken waarin alles is opgenomen ,zodat alles toch gedaan word.(en dit schema bijv, in de poetskast ophangen)

    En dan de schoonmakers in logboek laten noteren wie wat gedaan heeft.met vermelding van begin en eindtijd dat ze aanwezig zijn geweest op object.

    Is ook voor hun een steuntje ,je kunt dan als er al klachten mochten komen terughalen wie wat gedaan heeft via logboek,en kun je de juiste persoon aanspreken als het nodig mocht zijn.

    Voor de uitvoerenden is dit logboek ook handig om notitie's in te noteren als bijv. iemand verlof heeft , ziekte of als de opdrachtgever iets niet gedaan heeft .

    m.vr.gr. Adri

  • cindy janssen

    schoonmaak bedrijf opbouwen omdat ik dat heel erg leuk vind en omdat intersant is