uurloon zzp schoonmaak

  • ef

    Een ZZP-er zal ik nooit meer dan 20 euro betalen voor gewoon schoonmaak werk of licht glazenwas werk. Hun hebben al zoveel voordelen qua belastingen e.d. Een zzp-er die 25 euro kan rekenen voor een uur schoonmaak in onder aannememing heeft het goed bekeken, maar die zullen er niet zijn. En bovendien er komen de laatste tijd wel veel zzp'ers bij, die alleen de voordelen daarvan willen gebruiken en de nadelen niet, dan dekken ze zich in als zzp'er

  • papermate

    Hallo,

    met stijgende verbazing lees ik de onzin die jullie uitkramen over het uurloon van een zzp.er

    Als je zelf je belastingen B.T.W en omzet en div. betaalt, (en ik laat de div.verzekeringen maar even buiten beschouwing,) dan moet je vandaag de dag als je evenveel wilt verdienen dan een collega in loondienst, MINIMAAL € 32,- IN REKENING BRENGEN!!

    Ed schrijft dat als hij € 20,- voor een zzp, er schoonmaker moet betalen, hij dan liever een gerenomeerd bedrijf inhuurt.! Mag ik vragen waarom?? weet hij niet dat een zzp,er

    gedwongen is, om continuiteit te waarborgen ,veel serieuzer te werk gaat dan een ongeinteresseerde van een berdijf van 30 man personeel??

    Plaatsen jullie je niet teveel in een bijrol.?? wees trots op je werk en verkoop het dan ook goed.!!!!

  • J&B Schoonmaakbedrijf

    Hallo

    Wij zijn opzoek naar goeie ZZPers die voor ons willen komen werken in Hoofddorp en omgeving.

    En geen problemen er mee hebben om in het weekend te werken.

    Heeft er iemand intresse laat het even weten.

  • Jared

    Goedemorgen,

    Zijn jullie nog steeds op zoek naar schoonmakers in regio Hoofdorp?

    Laat me aub dan even weten wat voor tarieven jullie hanteren. Wellicht kan ik iets voor jullie betekenen. (jared@xartax.nl)

    Mvg,

    Jared

  • Benali

    J&B Schoonmaakbedrijf Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo

    >

    > Wij zijn opzoek naar goeie ZZPers die voor ons

    > willen komen werken in Hoofddorp en omgeving.

    > En geen problemen er mee hebben om in het weekend

    > te werken.

    >

    > Heeft er iemand intresse laat het even weten.

    Goede dag,

    Ik heb intresse in u aanbod, u mag me bellen onder dit nummer: 0643202880.

    mvg

  • Bianca

    Hallo,

    Ben je op zoek naar een goed hardwerkende zzper? Zoek dan niet verder. Ik doe al uw schoonmaakwerk in de omgeving van Breda. Uurtarief 20,- ex. btw

    tel: 06-24886362

    M.v.g. Bianca

  • lew-kew

    hallo

    heeft nog iemand wat opdrachten in omgeving van Eindhoven, ik ben erg entussiast,kan goed en hard werken en me prijzen valen erg mee

    mvg md lewczuk

  • ed

    onderaanneming tussen de 16 en 25 euro schrijft de Herman.

    Nou voor 16 euro krijg je geen hond! Kosten voor een schoonmaker met ervaring zijn al gauw 16 euro en dan moet hij niet ziek worden, en alle bijkomende zaken zoals pensioen, vrije dagen komen hier nog even bij! Tevens intereseert het hem/haar geen zak ten opzichte van een zelfstandige.

    Dus niet in de onderaanneming voor minder dan 20 euro! Wie dat wel doet kan zich mengen in het rijtje met de grote schoonmaakbedrijven en helpt de branche zo helemaal om zeep!

  • Eelco

    Nu is het natuurlijk ook zo vraag en aanbod doet veel qua. uur tarief.

    zo is bijv. in de bouw een hoog uurtarief en de klussenier doet het tegen een tarief van € 27,50 incl btw

    daar kan de bouw ook niet tegen op.

    maar ja die leveren meestal ook meer diensten, bouwtekening vergunningen enz..

    een uurtarief voor schoonmaak ligt altijd lager als voor glasbewassing of gevelreiniging.

    er wordt bijv. voor een schoonmaker die volwassen is een uurloon van € 10,- betaald excl vakantie geld

    er zijn payrol bedrijven die vragen 56% van het uurloon ofwel 1,56 x uurloon diegene die dus onder een payroll vallen en in de schoonmaak 10,- verdienen betaald een

    schoonmaak bedrijf aan het payroll 15,60 maar ligt een uurloon voor een glazenwasser rond de 12,24 per uur is dit al hoger 12,24 + 56% = 19,09 per uur

    dus kan het nooit zo wezen dat een zzp-er minder dan 20,- krijgt die moet zich verzekeren auto,matriaal kosten ook rekenen.

    Diegene die voor weinig aan het werk gaan hebben of een uitkering en snabbelen zo bij of geen liefde en verstand van het vak.

    jammer ik zou voor een tarief gaan werken van 25,- waarbij een glazen wasser 10 % bij moet rekenen dus die zit op 27,- per uur

    dan kun je vakkundig werk leveren.

  • eelco

    Nu is het natuurlijk ook zo vraag en aanbod doet veel qua. uur tarief.

    zo is bijv. in de bouw een hoog uurtarief en de klussenier doet het tegen een tarief van € 27,50 incl btw

    daar kan de bouw ook niet tegen op.

    maar ja die leveren meestal ook meer diensten, bouwtekening vergunningen enz..

    een uurtarief voor schoonmaak ligt altijd lager als voor glasbewassing of gevelreiniging.

    er wordt bijv. voor een schoonmaker die volwassen is een uurloon van € 10,- betaald excl vakantie geld

    er zijn payrol bedrijven die vragen 56% van het uurloon ofwel 1,56 x uurloon diegene die dus onder een payroll vallen en in de schoonmaak 10,- verdienen betaald een

    schoonmaak bedrijf aan het payroll 15,60 maar ligt een uurloon voor een glazenwasser rond de 12,24 per uur is dit al hoger 12,24 + 56% = 19,09 per uur

    dus kan het nooit zo wezen dat een zzp-er minder dan 20,- krijgt die moet zich verzekeren auto,matriaal kosten ook rekenen.

    Diegene die voor weinig aan het werk gaan hebben of een uitkering en snabbelen zo bij of geen liefde en verstand van het vak.

    jammer ik zou voor een tarief gaan werken van 25,- waarbij een glazen wasser 10 % bij moet rekenen dus die zit op 27,- per uur

    dan kun je vakkundig werk leveren.(tu)