Osmose water

  • Thijs

    Beste lezer(s),

    Ik heb een vraagje betreffende de verkrijgbaarheid van osmosewater.

    Ik heb hier thuis een 450 liter aquarium staan, waar geregeld met osmosewater ververst moet worden omdat het kraanwater nogal hard is.

    Nu heb ik zelf een osmoseapparaat, maar probleem is dat het nogal lang duurt voordat ik een redelijke hoeveelheid heb aangemaakt.

    Nu was ik aan het zoeken op het internet ofdat er in de regio Eindhoven plaatsen zijn waar je kannen osmosewater kan krijgen.

    Per toeval las ik dat met name glazenwassers vaak ook osmosewater gebruiken.

    Dus nu is de vraag, is dit ook voor de particulier verkrijgbaar, en dan bij voorkeur in de regio Eindhoven.

    Alvast bedankt voor de evt. reacties.

    Mvg,

    Thijs

  • pas

    Inderdaad osmose wordt door glazenwassers gebruikt voor het tucker pole systeem, deze vullen ze zelf door een harsfles of gaan naar een vulpunt voor kant en klaar water b.v. in de lokale schoonmaak-groothandel. Echter kant en klare flessen ken ik niet wel weet ik dat b.v. het water uit waterbronnen zoals op kantoren als het goed is ook gefilterd d.m.v. harstechniek.

    check deze zoekopdracht en bel eens rond zou ik zeggen:

    http://www.google.nl/search?hl=nl&q=osmose+water+eindhoven&meta=

  • dcs-ehv

    hallo thijs

    wij zitten met ons bedrijf in eindhoven.

    en hebben een osmose installatie.

    mail ons maar, en misschien kunnen we je wel helpen.

    info@dcs-ehv.nl

  • eddy

    kijk eens op www.euro-store.nl.. daar verkopen ze ROsystemen die 320l per dag aanmaken..

    staan ook op aquariumbeurs vivarium volgende week in utrecht

    eddy

  • combi cleaning

    Wij zijn ook een glazenwassers bedrijf wat osmose water verkoop van hoge kwaliteit minder als 1 mu www.combicleaning.nl

  • joke

    kijkuit met de dcs-ehv dit is de grootste laaie lichter van eindhoven is crimineel heeft strafblad en zwartwerkers in dienst ff google naar zwartwerkster 37000 euro