kunststof kozijnen reinigen

  • SchoonmaakCoach

    Hallo,

    Ik heb de oplossing voor het reinigen en weer op kleur brengen van kunststof kozijnen. De kozijnen kunnen gereinigd worden met de Intensiefreiniger van JEMAKO, daarna behandelen met kunststofonderhoud van JEMAKO en de kozijnen zijn als nieuw. De kozijnen zullen ongeveer een jaar mooi blijven na deze behandeling. Voor meer informatie kijk op www.jemako-nl-vandepol.com. Wil je meer informatie bel of mail gerust!

    Met vriendelijke groet,

    De Schoonmaakcoach

  • SchoonmaakCoach

    Hallo,

    Voor het schoonmaken van kunststof kozijnen adviseer ik Intensiefreiniger van JEMAKO. Het kuststof kan je daarna behandelen met kunststofonderhoud (dit zorgt voor het opfrissen van de kleur) van JEMAKO. Het kunststof blijft dan een jaar lang mooi! Voor meer informatie kijk op www.jemako-nl-vandepol.com, heb je nog vragen bel of mail gerust!

    Vriendelijke groet,

    De SchoonmaakCoach

  • Sylvia

    Het heeft wel degelijk nut, het is nu bijna 2012 en ik lees deze antwoorden toch door….

  • Willem de Vries

    Mensen,

    Ik ben ook druk bezig geweest om een een schoonmaakmiddel voor kunststof kozijnen te vinden, ik heb de volgende webshop gevonden http://www.allesvoorkunststofkozijnen.nl//

  • Willem de Vries

    Mensen,

    Ik ben ook druk bezig geweest om een een schoonmaakmiddel voor kunststof kozijnen te vinden, ik heb de volgende webshop gevonden

  • Anita de Groot

    Hallo Willem,

    Bedankt voor je tip aangaande de webshop allesvoorkunststofkozijnen.nl

    Heb hier inmiddels ook een schoonmaakset besteld en al ontvangen.

    In de verpakking zit een schoonmaakmiddel, poetsdoek iets voor de rubbers en iets voor de schanieren en dan voor een goede 30 euro daar wil ik geen gezeik voor hebben!

    Groeten Anita uit Amstelveen

  • Hurkens

    Softy is een zwak alkalisch ontvettingsmiddel dat in één behandeling: polijst, Reinigt, Ontvet, Ontroest, Ontkalkt, de kleur vernieuwt en herstelt. Bijzonder aanbevolen voor gecorrodeerde aluminium raam- en deuromlijsting. Vergeeld lakwerk zoals aanrechten en wastafels krijgen hun oorspronkelijke kleur terug. Laat een transparante, vuilafstotende en glanzende laag op het behandelde oppervlak achter. Bijzonder geschikt voor het verwijderen van roestvlekken, zeepschuim, moeilijk oplosbare afzettingen, aangekoekte organische stoffen, oxidatielagen, olie- en vetaanslag en metaalresten

    Ideaal voor het reinigen van kunstofkozijn, trespa, tv-schotels en rolluiken…….. www.q-ingchemicals.nl

  • sannema

    Heb best wat aan deze tips.

  • Hardij schoonmaakartikelen

    Reinigen kunststof kozijnen en Trespa: gebruik H108

    H108 is een polijst cleaner. Deze cleaner haalt het diepste vuil uit de poriën. Door een speciale korrel krast deze cleaner niet. Voor RVS, polyester, chroom, glas en plastic.

    mvg

    Ruud Stallinga

    Hardij VOF