kunststof kozijnen reinigen

  • JP

    Graag wilde ik informeren of iemand mij een middel kan aanraden welk ik moet gebruiken om kunststof kozijnen te reinigen. Potentiele klant wil graag dat ik een aantal kunststof kozijnen reinig en inwax. Tevens zitten er trespadelen rondom het kozijn welk ook gereinigd en ingewaxd dienen te worden. De kozijnen zijn nu ongeveer een jaar oud en niet erg vervuild. Graag uw reactie en natuurlijk alvast bedankt.

  • karel

    Let op vele fabrikanten van kunststofkozijnen geven 10 jaar garantie op verkleuring.

    Overleg dit met de leverancier van de kozijnen anders kan de garantie vervallen.

    Als je er een X merk wax op doet.

    Mvg karel

  • tante ria

    wij zelf hebben al 4 jaar kunststofkozijnen ,naar alle tevredenheid

    als ik de ramen ga lappen neem ik een apparte emmer met autoschampoo voor de kozijnen ,dan bescherm je ze door een waslaag ze blijven erg mooi ,en het vuil trekt niet in het kunststof maar blijf er als het ware boven op liggen

    ééns per jaar doen we alles incl tresspaplaten in de autowas zetten ik doe dat samen met mijn man ,want het is een heel werkje de tresspa platen gaan makkelijk ,maar de kozijnen dus is wat meer werk om uit te poesten ,doen we met een zachte borstel zoiets als schoenpoetsborstel of z,n kledingborstel ,dan lig er weer een mooie glans op

    succes verzekerd

    hopend dat je hier wat aan heb

    groet tante ria

  • marcel van de ven

    hallo ik gebruik daar dirt blocker voor gaat goed

  • moderator

    Hallo,

    Ik denk dat jouw antwoord nog weinig nut heeft voor de vraagsteller. De vraag is immers op 10 januari 2007 gesteld.

    Graag dus het verzoek niet te antwoorden op forumvragen die al jaren oud zijn. Dit leidt tot forumvervuiling en maakt alles tevens erg onoverzichtelijk.

    Bij voorbaat dank.

    m.vr.gr.

    moderator schoonmaak.startpagina

  • rick verschuren

    hoi jp ik heb het ook zo vaak moeten doen kunststof kozijnen moeten poetsen en in waxen

    maar ik hen daar cam voor gebruikt dat is gelijk schoonmaken en waxen in een

    en het blijft zo weer 4 a 5 jaar netjes wit

    super spul het is wel duur spul maar dan heb je er wel eer van je werk

    met vriendelijke groet rick verschuren

  • Bouke

    Of jij doet als moderator gewoon even je wek en sluit een topic als hier al een tijd niet meer op gereageerd is…

  • Esther

    Vraagje voor Rick Verschuren; Waar is het door jou genoemde cam te koop en wat is de volledige naam? Ik kan er namelijk niets over vinden. Alvast bedankt voor je tijd en moeite.

  • wil

    ook ik zou graag willen weten wat de volledige naam van het product is

    die rick verschuren gebruikt. kan er ook niets over vinden.

    alvast bedankt,

    groetjes wil

  • C.v.Schaik

    LS.

    Kunststof kozijnen zijn goed te reinigen met het product Zoom van Amway. Nabewerken met Silicone Glaze geeft een extra bescherming tegen vuil. Het vuil krijgt geen kans om zich op het kunstof te hechten.

    Meer informatie op MYAMWA.nl