Schoonmaakproject: hoe te vinden?

  • deHaan

    Hallo,

    Ik ben pas voor mezelf begonnen qua schoonmaak voor bedrijven \,scholen, trappenhuizen….etc.

    Maar het is zo moeilijk om er tussen te komen, de meeste panden hebben al schoonmaakhulp. Hoe kom ik aan adresjes?? Wie heeft een tip hoe het aan te pakken???

    Groet; deHaan

  • Marcel

    Ga eens naar KvK en leg dit eens voor……

    suc6

  • jada

    Waar is je bedrijf gevestigd? wij werken soms met onderaannemers, afhankelijk van je prijsstelling en ervaring.

  • deHaan

    Hallo,

    Of wij als onderaannemer willen werken is de vraag, maar U helpt ons, wij helpen U……dus!

    Wij zijn gevestigd in Cuijk, en er is ervaren personeel aanwezig. De kosten zijn altijd in overleg.

    Mvg ;

    deHaan

  • jada

    Cuijk is denk ik te ver, ons werk is vnl. gelegen rondom Rotterdam en Den Haag. Verder bent u geloof ik nog niet zo ver om als onderaannemer te willen werken? want dat is nog maar de vraag volgens u. Ben alleen op zoek naar gemotiveerde onderaannemers en u helpt ons en wij helpen u vinden wij niet gemotiveerd genoeg. U werkt voor ons en wij betalen ervoor hier komt geen helpen aan te pas.

  • Raymond

    beste jada

    als je ook glazenwassers werkzaamheden uit besteed wil ik wel een keer in contact komen. bel gerust een keer als je een gemotiveerde glazenwasser nodig heb. m.v.g. Raymond 06-22569646 jada schreef:

    >

    > Cuijk is denk ik te ver, ons werk is vnl. gelegen rondom

    > Rotterdam en Den Haag. Verder bent u geloof ik nog niet zo

    > ver om als onderaannemer te willen werken? want dat is nog

    > maar de vraag volgens u. Ben alleen op zoek naar gemotiveerde

    > onderaannemers en u helpt ons en wij helpen u vinden wij niet

    > gemotiveerd genoeg. U werkt voor ons en wij betalen ervoor

    > hier komt geen helpen aan te pas.

  • A Santos

    Geachte Heer/ Mevrouw,

    Het is namelijk zo dat ik pas begonnen ben met mijn schoonmaakbedrijf voor bedrijven scholen trappenhuizen ect.

    Maar het is moeilijk om aan klanten te komen zou u mij enige tips willen geven.

    Hartelijk dank A.Santos

  • Pjotter

    Beste A. Antos,

    Ik neem toch aan als je een bedrijf gaat beginnen dat je vooraf na denkt hoe je dit aan gaat pakken?

    Er zijn geen adresjes die je kan bellen en dan je een offerte mag gaan maken en dan uiteindelijk mag gaan schoonmaken.

    Zeker in deze tijden niet, goed werk afleveren bij je bestaande klanten en heel veel geduld hebben.

    Had je echt verwacht dat iemand hier een lijstje met bedrijven door zou geven en dan je gelijk aan de slag kunt?