schoonmaakcontract

• Lints

Collega' s

Enige tijd geleden was een ander colega op zoek naar een contact voor schoonmaakwerkzaamheden. Eén van u heeft toen een voorbeeld contract van de OSB door gemaild. Graag zou ik dat zelfde contract weerleggen naast geen wat ik zelf heb. Zodoende het geheel te kunnen controleren en eventueel te verbeteren.

Wie kan mij hieraan helpen.

• milou

Onderstaande vraag had u op het internet geplaatst:

Enige tijd geleden was een ander colega op zoek naar een contract voor schoonmaakwerkzaamheden. Eén van u heeft toen een voorbeeld contract van de OSB door gemaild. Graag zou ik dat zelfde contract weerleggen naast geen wat ik zelf heb. Zodoende het geheel te kunnen controleren en eventueel te verbeteren.

Indien u een voorbeeldcontract ontvangen zou hebben wil ik vragen of u mij deze ook zou kunnen doen toekomen, ik zou hier echt heel erg mee geholpen zijn.

Ik ben bezig met het starten van een eigen schoonmaakbedrijf en mis nog heel veel informatie.

Bij voorbaat dank!

Milou

• aswin

Graag zou ik via deze weg ook graag mij intresse willen tonen voor een schoonmaakcontract die ik ook zou willen vergelijken met mij zelfgemaakte contract.Ik wil graag over een maand of wat een schoonmaakbedrijf beginnen.

Je zou mij enorm helpen alvast bedankt.

• franky

zou graag schoonmaak contract willen zien

• franky

gaarne voorbeeldcontract ontvangen

• houtman

graag ontvang ik op ook het voorbeeld contract.

Vriendelijk bedankt!

• mvr.bougz

hoi

bent u nog op zoek naar een contract? zo ja ik kan u wel helpen.

ik hoor het wel

grt

• gertje

Doe mij ook zo een contract toekomen,

B.v.d.

• liesbeth

Beste mevrouw Boughz,

Heeft u een voorbeeldcontract voor het schoonhouden van trappenhuizen?

Vriendelijke groet,

Liesbeth

• edje

mag ik ook een vorbeeld contract is wel leuk om te verglijken