laminaat

• pejola

Hallo,

Wat is volgens de kenners nou hét middel om een laminaat vloer streeploos te dweilen en met wat voor soort dweil?

Ik heb al veel verschillende producten geprobeerd ( dat is misschien ook deel vh probleem) maar ben eigenlijk nog niks tegengekomen waar ik tevreden over ben.

Alvast bedankt!

• MARK69

laminaat moet je niet te nat dweilen , strepen komen ook als je teveel schoonmaakmiddel er in doet een goeie vloerreiniger is voldoende

• Lique's fac. dienstverlening

Ik sluit me geheel aan bij het bovenstaande, niet te nat dweilen, en zeker niet te veel reinigingsmiddelen gebruiken!

Verder evt droogdweilen met een non woven doek, droog of bijna droog.

Suxxes

R. Tink

• Herman

Wat ik doe. Microvezeldoekjes vochtig maken ( de aantal is hoe grppt de oppervlakte is) en daarna met een droog micrvezeldoek erover heen gaan.

De glans wordt weer als nieuw.

• pejola

ik ga t proberen…

• nico

probeer eens een micrvezel vlakmop

• focus

hg laminaat reiniger is ook te koop bij praxis let op je hebt verschilenden soort

ik zou de krachtige reiniger gebruiken eens per twee maanden die haalt alle vuil en zeep resten van je vloer af en dan bij houden met stof wisser en bij nat reinigen

vlake micro vezelmop niet al te vochtig en dan ook hg laminaat reiniger dat is dan die anderen fles laminaat reiniger dus krachtige laminaat reiniger periodiek en laminaat reiniger voor als je vaker schoonmaakt en let ook op dosering te veel zeep of te vochtig kan ook een oorzaak zijn succes!!

focus de best facility solutions

• pejola

bij blokker ofzo te koop??

• ria

je kunt bij de action goedkoop en een goede vloerwisser halen ook hebben ze daar een goede laminaatreiniger,ook hier geldt gebruik niet te veel

• Ans Merle

mijn laminaat wordt altijd zo dof als ik het met wat dan ook dweil. wie weet hoe dat komt?