Beste Collega's Schoonmaakbedrijven & Anderen.

• Marko

Hallo,

ik ben net een schoonmaakbedrijf begonnen, Maar ik vroeg me af hoe ik de beste moet doen om klanten te werven,moet ik langs gaan of bellen of brieven schreven, of anders. En wat moet ik zeker niet doen of zeggen als ik ze bel of als zij wat vragen.

A.U.B u eerlijke mening!

ik dank jullie alle en wens U en Andere een fijne feestdagen en gelukkige & succes 2006 toe.

• Jakob

Beste Marko,

In mijn optiek draai je de zaak om…je opent eerst een zaak en vervolgens ga je kijken of er klanten zijn e/o je vraagt je af hoe je aan klanten komt.

Normaal is het dat je eerst de vraag van de markt analyseert en daarna een oplossing aanbiedt en dan vervolgens prospects gaat benaderen en die worden dan vervolgens klant mits je de juiste oplossing aanbiedt.

Mijn advies: Huur iemand in die je kan begeleiden met het maken van een goed (ondernemers)plan en die je helpt je zaak succesvol op te starten en uit te bouwen, er is op 1 van de dochterpagina's een pagina die daar volledig aan gewijd is, ik geloof advies.pagina oid.

Doe je voordeel ermee en ik hoop dat je een succesvol jaar tegemoet mag gaan!

• Jakob

klanten vinden?

Auteur: adviseur (—.dsl.ip.tiscali.nl)

Datum: 18-11-2005 14:39

Geachte starter,

Ben u een starter in de schoonmaakbrache, kun u geen klanten vinden of wilt u meer opdrachten. Ik help je graag? meer weten mail me: crups86@hotmail.com

tot ziens

Deze stond een paar berichten verderop..succes!