ladderverbod

• Emans glazemwasserij

Als ze in brussel zeggen dat je niet op de ladder mag, keurt onze overheid het goed.Maar als datzelfde brussel zegt dat je gewoon over een doorgetrokken streep mag rijden, keurt onze overheid het af.

De overheid zoekt gewoon zelf uit wat er wel en niet wordt doorgevoerd. Daar zijn nog wel meer voorbeelden van.

Ook in spanje wordt er nog gewoon geboots, en ik zie ze in de nieuwe lidstaten ook nog geen hoogwerker aanschaffen. (dus overheid lik me reet!)

• MARK69

was em wel eerst

• joop

ja joh maar als je centjes over wil houden van het geen wat je verdiend en je krijgt iedere keer een prent zal het ook niet zo geslaagt voor je zijn ik begrijp je heel goed hoor die klootzakken in den haag verzinnen ze waar je bij staat zo is het hier allemaal geld klopperij maar goed het is niet anders he ik wens je veel succes toe en een veilig 2006 toe vriendelijke groetjes joop kouwenberg

• Jakob

Daar gaan we weer…….regels zijn regels en die zijn er niet voor niks….maar ja als je altijd kortzichtig door de bocht gaat en niet anticipeert op de (toekomstige) regelgeving kun je natuurlijk de hele wereld de schuld geven maar volgens mij ligt het dan toch echt aan je zelf..of je bedrijfvoering aanpassen of stoppen als je er geen zin meer in hebt.