wie kan me HELPEN?

• jansen

hallo,

ik heb een klant en hij wil prijs van me voor schoonmaakwerk, bij voorbeeld mijn prijs is ?18,50 excl.btw incl. middelen en aparaten

mijn vraag is = moet ik ook TOILLET PAPIER,HAND ZEEP EN HAND PAPIER in die prijs van ?18,50 rekennen OF apart een prijsje????

GRAAG MET SPOED HULP EN ADVIEZEN

• schoonmaaknico

In dit geval kun je beter apart faktureren, je prijs is al laag, en je weet niet hoe hard de verbruiksmaterialen gaan.

• Maarten

bij CroHill leveren ze gratis dispensers en hebben papier wat vereweg het voordeligste is en enorm laag in verbruik, bovendien nemen zij alle reclame mailingen etc. op zich. neem maar eens contact met ze op ze zitten in Lelystad

of kijk op crohill.nl

• jansen

Dank u wel Maarten

• dwars

Zeepdispensers laten er alleen maar zeep uitlopen voor je(oftewel geld)!!!

Gewoon het verbruik door-faktureren naar de klant wat hij afneemt, dan kan je zelf kiezen welke produkten je wilt gebruiken of dacht je echt dat je gratis dispensers niet doorberekent krijgt in de zeep?

• Maarten

Ik ben het helemaal met je eens Dwars, natuurlijk moet je het verbruik van zeep, toiletpapier, handoekpapier en luchtverfrissers doorberekenen. wat ik alleen maar duidelijk wil maken is dat je als schoonmaakbedrijf op een makelijke manier aardig wat geld kunt verdienen met een maandelijkse wederkerend bedrag, voor een periode van 4 jaar.

en natuurlijk voor niks gaat de zon op! je moet er wel wat voor doen.

• joop

hallo

daar je nooit bij een klant moet zeggen dat het papier of zeep is bij inbegrepen kan je nooit een buil vallen voor dat geld wat je per uur rekend kun je dat nooit waarmaken en gaan ze ook mee rekenen en kom je ook niet geloofwaardig over niet bang zijn maar zeggen dat je kan leveren maar dat er een prijskaartje aan vast zit vriendelijke groeten en succes joop

• jansen

Dank u wel, Schoonmaaknico,Dwars,Maarten,Joop voor jullie adviezen en ik zal zeker dat adviezen van jullie volgen.

• Roland

He Janssen,

Heel belangrijk is dat je bepaalde afspraken kan maken met je leverancier omtrent kortingen etc. in verband met de afname. Belangrijk is dus ook dat je in kaart probeer te brengen hoeveel een klant wil gaan bestellen. Jij bent diegene die het probleem voor de klant oplost. Levering van multiservice is voor jou heel belangrijk als je uurtarief wat lager is en toch een kwaliteit kan leveren.

Een advies >> Weet je wie je moet bellen “De Rode Lo(o)per”uit Almere. Die jongen weet wat hij voor zijn klanten kan doen. Hij denkt met je mee en weetje je kan zelfs stofzuigers leasen. Hij kan je ook adviseren hoe je een verkooptarief kan samenstellen voor je klant, ik weet dat hij ook namens jou je klant wil adviseren.

Ik werk niet voor hem, maar ik heb in het verleden goeie zaken met hem gedaan.

Succes