contract duur

• harry

ik moet een contract maken voor een klant maar mijn vraag is wat voor ofereenkomst duur word er meestal gedaan een jaar of onbebaalde duur dat was mijn vraag en de opzeg termijn wie kan mijn hier over info geven

bedankt harry

• armaan

ik wil je wel helpen, maar wat is mijn voordeel eraan???

• harry

een contract voor onbepaalde tijd armaan schreef:

>

> ik wil je wel helpen, maar wat is mijn voordeel eraan???

• harry

wil je voordeel moet je naar de aldi gaan

• dir

Al onze klanten zijn contractueel voor onbepaalde duur met een opzeg (wederzijds) van 3 maanden ingaande vanaf de opeenvolgende maand na het aangetekend schrijven van opzeg.

gegroet

dir

• harry

bedankt voor je reactie dir

• floor

wat je ook kunt doen is in je alg. voorwaarden een clausule opnemen dat een contract in beginsel voor onbepaalde tijd is met een minimale contractsduur van 1 jaar en een opzegtermijn van drie maanden.

In je offerte zet zet je zowiezo een verwijzing naar je voorwaarden en je stuurt je

die voorwaarden mee.

Op deze wijze hoef je niet te spreken over contractduur.

Veel opdrachtgevers willen nml een kortdurig contract. Met alle (financiële) risico's voor jou

• dir

Dat zou ik niet aanraden want voorwaarden worden meestal gelezen als je naar de rechtbank stapt.

Wek vertrouwen op bij je klanten en zorg dat er geen verassingen in je verkoopsvoorwaarden staan.Dus laat je gezicht zien en maak eventueel naast je verkoopsvoorwaarden ook contractvoorwaarden en als je zoals wij ook nog machines gaat verhuren dan maak je ook nog eens verhuurvoorwaarden.

Ook sta je sterker met contract van onbepaalde duur.Een opzeg van drie maanden op een contract van een jaar is te lang.Stel nooit een minimele tijdsduur voor,zorg dat de klant een vrij gevoel krijgt op uw diensten.

dir

• Peter

Algemene voorwaarden zijn te verwepren. Het is namelijk zo dat degen die het eeerste zijn of haar algemene voowaarden stuurt, dat die van kracht zijn. Dat is ook de reden waarom je gelijk al met de eerste brief je voorwaarden mee moet sturen.

Daarnaast zijn de regels gebonden aan wetten. Je kunt niet zomaar voorwaarden opstellen en laten ondertekenen. Dat zou te makkelijk zijn.

Informeer eens bij de KVK of Google eens.