doktersbezoek

• simone

Ik werk 25 uur in de week en vraag me af of ik recht heb op doktersbezoek die doorbetaald word. Ik heb altijd geprobeerde om dokter of tandarts bezoek buiten de werktijden te regelen maar deze vlieger gaat natuurlijk niet altijd op. Nou zegt mijn voorvrouw dat als ik gweest ben terug moet komen om mijn werk af te maken. Ik vraag er ook niet om ziek te worden of in dit geval onder de uitslag staan die alleen maar erger word, ik begin me er voor te schamen. Ik kan pas morgenochtend opbellen naar de arts en ben afhankelijk van wat hij zegt, wie weet wat mijn rechten zijn, in mijn contract staat er niets over simone

• évie

Ik meen dat je dat ook onder werktijd moet kunnen regelen. Zeker als het een oorzaak is nav je werk. ALs je onder uitslag komt te staan, zou je goed niet tegen een bepaald schoonmaakmiddel kunnen. Mijn dochter kan bijv. ook niet tegen parfum. (zie daarmaar eens producten zonder parfum van te vinden), Ik zou gewoon een doktersbezoek regelen. Gezondheid gaat voor, of zien ze je liever in de ziektewet?

• simone

ik denk dat ik de oorzaak gevonden heb, ik slik al een paar dagen ibuprofen voor mijn gebit, ik heb 2 nieuwe vullingen die zeer dicht op de zenuwen zitten.Ik moest het even aanzien van de tandarts of het beter werd. maar als je snachts wakker wordmet een kloppende kies dan pak je wel wat. Maar ja als je van die medicijnen uitslag krijgt dan is dat ook zo wat. We hebben op ons werk altijd dezelfde schoonmaakmiddelen en daar heb ik nog nooit last van gehad, ik denk echt dat het van de ibuprofen komt, staat ook op de bijsluiter. Ik gebruik er 2 per dag van af verleden week en toen begon die rotuitslag. maar ik ga wel naar de dokter toe morgen voor de zekerheid en ook maar eens weg voor een wortelkanaalbehandeling,gaan ze ook over zeiken als het sochtends is. Ik heb veel zin om me eens lekker ziek te melden, kunnen ze daar eens over zeiken. simone