serieuse vraag

• dick

Heb net in de gulden tijd een duur leren bankstel gekocht. FL. 10,000. do Eigenlijk niet nodig nker eiken. Mankeert niets aan. Vanwege nieuw parket dat bankstel laten logen te Amsterdam. Helemaal blank geworden. Valt me 100% mee. Heden opnoeuw in ne pantzerlak gezet. Een soort parketlak zeg maar. Prachtig. Eifenlijk miet nodig maar wil toch die leren bekleding ook een beurt geven. Bijenwas? Heb ooit eens reclame gehad in de bus of gezien op TV dat je dat op een spec. manier kan laten doen. o.d. Wie geeft mij raad in dezer. Dan is het helemaal als nieuw

• dick

nch gen antwoord. Mijn opoe had er altijd een Grinnik geen opoes hier met ouderwetse middeltjes? Meestal de beste.grinnik,

• marijke

aks je een natuzzi bankstel koopt Natuzzi is de beste bankstellenfabrikant van europa zit in Italie. Die geeft als onderhoud aan dat je het met een natuurlijke zeep schoon maakt.Daarvoor kan je gebruiken ossegalzeep of marseillezeep maak het leer vochtig. wrijf de zeep op een vochtige doek en maak hiermee het bankstel schoon. Niet naspoelen de zeep mag er intrekken. Als het droog is met een droge zachte doek nawrijven en je bankstel is weer als nieuw.

succes Diny