stenen ontvette

• keesnijssen

ik heb een vraag je kan in mijn stenen in de tuin ontvetten want er is gemost met olie graag spoedig bericht retour

• schoonmaaknico

Hoi, dat zal je niet lukken, het probleem is nl. dat de olie in de stenen trekt, en er niet uit te halen is. Heel misschien kun je de stenen omkeren .

• Mark05

Deze stenen kan je weer als nieuw krijgen koop bij mij Cleaner HDL dit is een zeer sterk alkalisch product welke je ongeveer 2 tot 4 uur moet laten inwerken, hierna met heet water afspuiten m.b.v. een hogedrukreiniger benodigd is een hogedrukreiniger met een branderketel druk minimaal 150 bar bij 15 liter water per minuut. Hopende je hier voorlopig genoeg te hebben geïnformeerdschoonmaaknico schreef:

>

> Hoi, dat zal je niet lukken, het probleem is nl. dat de olie

> in de stenen trekt, en er niet uit te halen is. Heel

> misschien kun je de stenen omkeren .

• dwars

Heb je geen hogedrukreiniger koop bij mij een hogedrukreiniger ,samen met de reinigingsmiddelen van HDL ongeveer net zo duur als een nieuwe tuin.

Advies /stenen omdraaien indien mogelijk, zoals SchoonmaakNico ook al voorstelde is een stuk goedkoper.

Mark05 schreef:

>

> Deze stenen kan je weer als nieuw krijgen koop bij mij

> Cleaner HDL dit is een zeer sterk alkalisch product welke je

> ongeveer 2 tot 4 uur moet laten inwerken, hierna met heet

> water afspuiten m.b.v. een hogedrukreiniger benodigd is een

> hogedrukreiniger met een branderketel druk minimaal 150 bar

> bij 15 liter water per minuut. Hopende je hier voorlopig

> genoeg te hebben geïnformeerdschoonmaaknico schreef:

> >

> > Hoi, dat zal je niet lukken, het probleem is nl. dat de olie

> > in de stenen trekt, en er niet uit te halen is. Heel

> > misschien kun je de stenen omkeren .

• patricia rebel

afwasmiddel en een hogedrukapparaat je zal het misschien een of twee keer moeten doen maar werkt wel

• dir

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=1633&i=2056&t=1873