aanslag toilet

• Jennifer

Hallo,

Een vraagje. Klinkt wat onsmakelijk, maar in onze wcpotten, precies op de plek waar mijn vriend “richt” zeg maar, vormt zich nu aanslag.. Ik krijg het met geen mogeijkheid weg.. Heb al allerlei middeltjes geprobeerd, vim, cola.. speciale tabs in het toilet.. … Weet iemand een wondermiddeltje?

Alvast bedankt voor evt. reacties!

Groet, Jennifer

• koos

dit is waarschynlijk urinesteen en kan verwyderd worden met taski clonet…….of …..into wc van henkel ecolab

• Jennifer

Oke, bedankt, ik ga eens kijken waar dat verkrijgbaar is!

• Mark69

het is alleen verkrijgbaar bij de schoonmaakgroothandels of je kunt het proberen bij een schoonmaakbedrijf bij je in de buurt

• Louise

Als het een oud toilet is kan het glazuur kapot zijn, dan dringt het dus in het porcelein.

• mama

ik gebruik altijd gewoon cloor

• schoonmaaknico

chloor is goor, en wordt niet meer gebruikt in de proff. schoonmaak

• martine

dat klopt en is niet goed voor jezelf en milieu martine

• évie

Probeer het volgende:

Schep het putje waarin waterstaat leeg, zodat je een wcpot zonder waterinhoud krijgt.

Spuit er dan blauwe wc eend op.

OVer de hele potrand aan de binnenkant, en ook in het gleufje naar het riool

Laat dit een nacht intrekken.

Volgende dag goed borstelen, naspoelen met water, en als het goed is is ie dan weer blinkend schoon!!

Gebruik wel plastic handschoenen als je het putje leegschept.

• Bertuzzz

gloor ontkalkt voor geen meter. Als die kalk plekken in je toilet er al lang in zitten, dan zul je eerst het water uit je toilet moeten halen ( dmv een waterzuiger bijv)

Dan kan de taski clonet ( of andere) goed inwerken. De lucht die dan uit de pot komt zal je even voor lief moeten nemen, dat is weer weg zodra je weer doortrekt