ramen schoon maken

• judith

kan iemand mij helpen? Ik ben net verhuist naar een appartementje met hele vieze ramen. Ik heb al van alles geprobeert om ze schoon te krijgen: glassex, water met spiritus, pure spiritus, alles reiniger soda water maar niets schijnt te helpen er lijkt wel een soort roet op te zitten of zo. Weet iemand hoe je dat schoon zou kunnen krijgen, of meer ideen die ik kan uitproberen?

• Mark69

als je bij mij in de buurt woont wil ik wel langs komen om te kijken

• annelies

Zou het niet aan het glas zelf kunnen liggen. Dat is natuurlijk vervelend, want dan kun je er zelf weinig aan doen. Wij hebben ook ramen die niet schoon lijken, maar gewoon uit een inferieur soort glas bestaan. Helaas….

• Bé Scheffers

Hoi Judith,

Dit is een veel gehoord probleem waar wij een oplossing voor hebben.

Een dame in nood willen wij wel helpen onder een voorwaarde, als jij tevreden bent vertel het dan door dan kost het produkt jou niets. Zet je adres even op e-mail en we zullen je een produkt sturen dat gegarandeerd een helder schoon raam opleverd.

Met vriendelijke groet.

firma_js@euronet.nl

Bé Scheffers

• Louise

Weet niet of het jou helpt, maar een scheut glansspoelmiddel voor de afwasmachine geeft een goed resultaat.

Zelf hebben we een houtkachel waar veel aanslag vanaf komt en spoelmiddel helpt.

• évie

Emmer water, een rode ui in ringen gesneden en poetsen maar!!

Wordt glashelder.