mijn vieze vervelende baas en miljoenen beestjes bij m'n werkplek

• Dorien

Ik heb een probleem. Sinds 1,5 jaar zitten we met 4 man in een nieuw kantoor. Toen de bouw van dit kantoor nog bezig was, heeft de baas ons al een schoonmaakster beloofd. Maar in die 1,5 jaar is hier nog geen 1 keer goed schoongemaakt!!!! Er wordt alleen 1 keer in de maand stofgezogen!!

Als je een vinger over de kast haalt is je vinger zwart. We hebben een para-nogwat uitzicht, met dus allemaal ramen. Die waren tot vorige week geblindeert (van de stof enzo dus). De baas dacht zal ze even schoonmaken. Pakt ie 1 emmertje en 1 stok met zo'n spons en doet daar alle ramen mee…. Geen schoonmaakspul, niet zemen. En de wc's, daar wordt alleen een druppel wc spul in de pot gegooid, zo van; deze wc is gedaan…(doet ie zelf)

En moet je de koffiemachine bekijken! Ik heb een hele tijd geen koffie gehad gewoon. Zo goor.

Bureaus worden niet afgenomen, dus ik kan op mijn toetsenbord geen letter meer lezen van al die bacterien die er lopen…. Ik hoor ook steeds slechter omdat van die telefoon al die bacterien in m'n oor springen…

En we hebben al es gevraagd over de schoonmaakster. Die is er wel volgens de baas. Niet dus. En we laten duidelijk merken dat het hier vies is. Maar hij vindt het totaal niet belangrijk!

Wat moet ik hiermee??????????

• broer.dijkstra

STAKEN

• schoonmaaknico

kijkeens iets verder op dit forum bij ncrv plein publiek, misschien iets voor jullie ?

• schoonmaaknico

even zonder dollen, het is bewezen dat een schone werkplek de produktiviteit verhoogt en voor werkplezier zorgt, om nog maar te zwijgen over het feit dat het niet echt representatief is om eventuele klanten in zo`n rommel te ontvangen. het is helaas zo dat schoonmaken vaak een sluitpost voor een bedrijf is, maar een paar uurtjes per week moet voor een beetje bedrijf toch geen probleem zijn. Wijs je baas hierop, en zeg dat je het voor je collegas en jezelf onverantwoord vindt om onder zulke omstandigheden te werken.

• dorien

“even zonder dollen, het is bewezen dat een schone werkplek de produktiviteit verhoogt en voor werkplezier zorgt, om nog maar te zwijgen over het feit dat het niet echt representatief is om eventuele klanten in zo`n rommel te ontvangen. ”

We zouden ook een “zwarte” schoonmaakster krijgen. Nou, dat kan makkelijk uit voor dit bedrijf.

Zou ik de baas niet zo'n onderzoek onder z'n neus kunnen drukken? Waarin wordt bewezen over het werkplezier enzo? Waar vind ik zoiets.

We zijn een klein bedrijfje, en we zijn een beetje met z'n vieren de baas. Dus hij gedraagt zich niet als een baas zeg maar. Op zich gaat dat heel gezellig.

Maarja, dat wordt steeds minder op deze manier. Hij belooft namelijk veeeeeeeel meer dingen, waar niks van komt.

• ronald de vaan

Ik weet niet waar dat bedrijf van jullie zich bevind,maar ik kan wel eens langs komen om hem een aantrekklijk aanbod te doen om de schoonmaak te verzorgen.

Dit hoeft helemaal niet veel te kosten,en zorgt voor een frisse en motiverende werkplek.Kijk maar eens op onze site en bij intressen bel eens op, en we kijken wat er mogelijk is binnen ons pakket met diensten.

Met vriendelijke groet

st gotthard schoonmaakdiensten

www.gotthard.nl

• Dorien

Hallo,

Het lijkt me een goed idee, maar het is een beetje ver weg. We zitten in groningen.

Maar je hebt me wel op een idee gebracht; ik vraag gewoon ergens informatie aan via internet en laat het opsturen. Dan leest de baas dat ook wel. :-)

Hint hint. Misschien begrijpt ie het…

Toch bedankt voor je reactie.

Dorien

• Mark69

ik heb een schoonmaakbedrijf in groningen zeg me maar waar ik moet zijn om een aanbieding te maken m.vr.gr Mark

• rebelvof

Laat je baas maar eens naar onze website surfen.

Dan ziet hij waarschijnlijk wel in dat er heel veel gedaan kan worden .

En als hij dan een offerte wil aanvragen , zeg hem dan maar dat er dit voorjaar extra kortingen te vergeven zijn.schoonmaaknico schreef:

>

> even zonder dollen, het is bewezen dat een schone werkplek de

> produktiviteit verhoogt en voor werkplezier zorgt, om nog

> maar te zwijgen over het feit dat het niet echt

> representatief is om eventuele klanten in zo`n rommel te

> ontvangen. het is helaas zo dat schoonmaken vaak een

> sluitpost voor een bedrijf is, maar een paar uurtjes per week

> moet voor een beetje bedrijf toch geen probleem zijn. Wijs je

> baas hierop, en zeg dat je het voor je collegas en jezelf

> onverantwoord vindt om onder zulke omstandigheden te werken.