Ik heb een probleem. Sinds 1,5 jaar zitten we met 4 man in een nieuw kantoor. Toen de bouw van dit kantoor nog bezig was, heeft de baas ons al een schoonmaakster beloofd. Maar in die 1,5 jaar is hier nog geen 1 keer goed schoongemaakt!!!! Er wordt alleen 1 keer in de maand stofgezogen!!
Als je een vinger over de kast haalt is je vinger zwart. We hebben een para-nogwat uitzicht, met dus allemaal ramen. Die waren tot vorige week geblindeert (van de stof enzo dus). De baas dacht zal ze even schoonmaken. Pakt ie 1 emmertje en 1 stok met zo'n spons en doet daar alle ramen mee…. Geen schoonmaakspul, niet zemen. En de wc's, daar wordt alleen een druppel wc spul in de pot gegooid, zo van; deze wc is gedaan…(doet ie zelf)
En moet je de koffiemachine bekijken! Ik heb een hele tijd geen koffie gehad gewoon. Zo goor.
Bureaus worden niet afgenomen, dus ik kan op mijn toetsenbord geen letter meer lezen van al die bacterien die er lopen…. Ik hoor ook steeds slechter omdat van die telefoon al die bacterien in m'n oor springen…
En we hebben al es gevraagd over de schoonmaakster. Die is er wel volgens de baas. Niet dus. En we laten duidelijk merken dat het hier vies is. Maar hij vindt het totaal niet belangrijk!
Wat moet ik hiermee??????????