Kras van Titanium ring in wastafel

• Frederik

Hallo,

Ik heb met mijn ring van titanium per ongeluk een kras gemaakt in een wastafel.

Nu wil ik deze kras verwijderen alleen lukt mij dat dit met b.v. azijn of allesreiniger.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit wel kan verwijderen.

• schoonmaaknico

je kunt tandpasta proberen, probeer het eerst op een onopvallende plek, dit werkt alleen met hele lichte krassen

• vildan

ik zoek serieuse werk ik woon in Schiedam.ik heb 5 jaar werk ervaring Als u werk voor mee heeft kunt u misschien met mee contact opnemen

e-mail of tel;

Harstikke bedanktschoonmaaknico schreef:

>

> je kunt tandpasta proberen, probeer het eerst op een

> onopvallende plek, dit werkt alleen met hele lichte krassen

• Hans

He Vildan,

Wel wakker blijven je reageert hier op een reactie van Nico

• schoonmaaknico

het is nog vroeg.

• Bas

Hoi Frederik,

Ik heb hetzelfde probleem maar dan door mijn horloge. Heb je de kras kunnen wegkrijgen? En hoe dan?

Groeten,

Bas

• Mariette

Heeft iemand het middel tegen titaniumkrassen op porcelein nog gevonden?

• Arjan

Als drager van een titanium trouwring die net een badkamer heeft geinstalleerd 8-) kan ik het volgende melden: Dit soort krasjes kun je wegpolijsten met zo'n blauw gummetje die je normaal gebruikt om ballpoint uit te gummen.

En als het gummetje op is (en de winkels dicht) kun je de rest van de streepjes weghalen door te polijsten met glaskeramiek reiniger. Een goedje wat normaal gebruikt wordt om de glasplaat van de elektrische kookplaat schoon te maken.

Dit werkte bij ons erg goed, zowel op de wandtegels als op de wasbak. Het ene streepje verdween moeiteloos en het andere moest je echt een paar minuten op ‘poetsen’, maar uiteindelijk zijn ze allemaal verdwenen

Succes, Arjan

• Wilma

Dokter power multi task schuimend schoonmaakmiddel en krassen zijn zo weg

• Loon

Ha WIlma,

Ik denk dat deze kras, na ruim 8 jaar, wel weg is.