hoe krijg ik mijn bank schoon???

  • joey

    ik zit met een vraag

    wij hebben een stoffe bank maar in 2 jaar tijd zijn er verschrikkelijk veel vlekken op komen te zitten door onze huisdieren en ook onze zoon heeft er flink op geknoeid nu is mijn vraag hoe krijg ik al die vlekke eruit??? het zijn de meest uiteenlopende vlekken.alvast bedankt voor jullie antwoord

    joey

  • broer.dijkstra

    Reinigen met een diepstoomreiniger, mits het geen smeer - pen - of andere gekke vlekken zijn.

  • schoonmaaknico

    Moet je eerst even kijken wat er onder de stof zit, sommige materialen kunnnen hier slecht tegen. Maak eerst een proefstukje op een on opvallende plek

  • melanie

    Je zou het eens met ha-ra schoonmaakvezels kunnen proberen( zie www.ha-ra.nl)

    je neemt een ultravezel met water en verzorgingsmiddel (probeer altijd eerst op een onopvallend plekje of je bank kleur echt is) en dan gewoon aaien en draaien en je zult zien dat de meeste vlekken verdwijnen als sneeuw voor de zonschoonmaaknico schreef:

    >

    > Moet je eerst even kijken wat er onder de stof zit, sommige

    > materialen kunnnen hier slecht tegen. Maak eerst een

    > proefstukje op een on opvallende plek

  • Gabi

    Deze antwoord wou ik ook net geven. Wat toevallig zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!De ultra wel nawerken met natura of star.

  • dwars

    Het lijkt wel een HARA prikbord hier

  • Gabi

    Maak toch niet uit, is geweldig schoonmaakgereedschap, en zo makkelijk!!!!!!

  • dwars

    Vooral als je eraan verdient