Beste mensen wie kan mij antwoord geven op de volgende vraag.
Ik verricht al dik een jaar werkzaamheden in onderaanneming voor een schoonmaakbedrijf uit het zuiden van het land.
Nu heeft dat schoonmaakbedrijf afgelopen Januari de werkzaamheden opgezegd wat hun goed recht is.
Ik heb ze dan ook gezegd dat ik ermee akkoord gaat maar wel dien ik mijn opzegtermijn die we contarktueel hebben afgesproken uit tot April.
Ze hebben mij enige tijd geleden gevraagd om een G Rekening maar ik heb die niet aangevraagd omdat mij werd verteld dat ik niet met personeel werkt dus dan ook geen G Rekening nodig had.
Dat is de reden geweest dat ze me hebben opgezegd.
Nu is dat allemaal niet zo erg, maar nu betalen ze mijn factuur van de afgelopen maand niet omdat ze eerst mijn betalingsgedrag naar de belastingdienst en de UWV willen inkijken, kan dat zo maar ???
Volgens mijn boekhouder hebben ze helemaal geen recht op inzage in mijn financiele zaken.
Overigens heb ik niets te verbergen hoor ik heb alles netjes betaald maar het gaat mij om het principe, ze horen gewoon te betalen volgens mij.
Iemand die mij hier meer over kan vertellen ben ik zeer dankbaar want dan kan ik aktie gaan ondernemen tegen die opdrachtgever.