Asito

• Foofer

Zijn er mensen die ervaringen hebben, zowel positief als negatief, als klant of als werknemer met het schoonmaakbedrijf Asito?

• pols

hallo ik werk nu al weer een aantal jaren bij asito en het beval heel goed ik werk samen met een collega in een zorg instelling waar wij de kamers van de bewoners schoon houden wederzijds zijn er nooit klachten dus kan wel zeggen dat er nooit problemen zijn dat zo wel voor asito fijn is en voor ons dus kan zeggen dat het prettig werken is voor asito

• Mark69

ik heb slechte ervaringen met asito , het ligt eraan voor welke vestiging je werkt denk ik bij andere vestigingen bij mij in de buurt is het wel prettig werken

• parachute

Ja ik heb gewerkt voor dit bedrijf en ze gaan klote om met hun personeel. Dit komt doordat de top van dit bedrijf niet uit ok mensen bestaat! Ze geven je te weinig tijd en laten je hard werken. Ik heb hier echt slechte ervaringen mee!

Parachute

• blijflieveranoniem

Klote-bedrijf!!! Personeel is geen mens bij hun maar slechts een poppetje. ze wijzen je continu op je plichten maar , als je het over je rechten wil hebben is het opeens erg druk! Ze beloven van alles maar komen geen ene ruk na. Werk er zelf nog puur omdat het in deze tijd moeilijk is om ergens nog een vaste aanstelling te krijgen.