startend bedrijf

• zonnetje

wij willen graag een klein schoonmaakbedrijfje beginnen maar nu is mijn vraag we hebben al ongeveer 40 brieven verstuurd aan verschillende kleine bedrijven bij ons in de regio maar helaas zonder resultaat wie heeft tips en adviezen om een bedrijf onder de aandacht te brengen zonder dat de huidige werkgever er iets van merkt ivm concurentie beding alvast bedankt zonnetje

• hans

je kunt je natuurlijk afvragen waar je mee bezig bent zonnetje! Of je neemt ontslag of je zoekt klanten in een andere regio. Trouwens dat soort brieven ontvangen bedrijven met honderden per jaar en die verdwijnen regelrecht in de prullebak. Zou eerst maar eens een goed bedrijfsplan maken!

• Sabine

Zonnetje,

wat een lef ? en dan om advies vragen ook nog op dit forum. Want wat jij nu doet is gewoon niet goed…

• zonnetje

hoezo wat een lef ik vindt gewoon dat het in de schoonmaak anders kan en is er dan een probleem om dat voor jezelf te proberen

• zonnetje

mij gaat het er niet om om er rijk van te worden maar om plezier in je werk te hebben wat betreft die concurentie beding ik kan genoeg klantjes krijgen maar dat is bij mensen thuis en zwart en dat mag dus niet is er dan iets mis mee om het op de legale manier te doen

• DB

Dan moet je die klantjes wit gaan wassen.

Brengt het weinig geld op??

Welkom bij de club van de zelfstandige ondernemers.

Wacht maar tot dat de eerste blauwe brieven in de bus vallen!!!

• Sabine

Natuurlijk mag je voorjezelf beginnen als je denkt betere kwaliteit te leveren dan je huidige baas, maar meldt het hem/haar dan ook netjes en niet acher z'n rug om klanten pikken.

• zonnetje

mijn bedoeling is om geen klanten van mijn baas in te pikken en ik wil ook helemaal geen groot bedrijf maar een eenmanszaak dus zonder mensen in dienst

ik ben eigenlijk ook geen concurent voor mijn baas want die heeft alleen maar grote bedrijven en dat kan en wil ik ook helemaal niet

• Sabine

in dat geval; zet 'm op en succes.

• schoonmaakbedrijf Roses

Wij wensen je veel succes , want ook wij zijn ook zo begonnen met brieven versturen en zelf folders rond brengen Je moet maar zo denken de aanhouder wint groetjes yvonne en theo