ramen wassen als het vriest

  • Rene

    als het vriest: wat kan ik bij het ramen wassen doen om te voorkomen dat het water bevriest? ( of bij andere werkzaamheden buiten?)

    Heeft er iemand iedeeen.

  • Rene

    anti vries misschien?

  • schoonmaaknico

    Gooi er zelf spiritus bij, hoe kouder het is hoe meer,

    lap kleine stukken tegelijk

    succes Nico

  • raymond

    er is een speciale anti vries voor glazenwassers die is een stuk minder vet en slaat niet blauw uit zoals anti vries bij de benzinepomp vandaan succes Raymond schoonmaaknico schreef:

  • astrid

    Je gaat je ramen toch niet wassen als het vriest??????

    Zo vaak vriest het niet, dan wacht je toch??

  • Rene

    nog nooit van een glazenwasser gehoord zeker?

    ik was benieuwd of iemand nog ideeen had !!!!!!!!

  • astrid

    Wees niet zo op je teentjes getrapt….

    Mijn glazenwasser bij ons vorige huis heeft nog nooit in de winter met vrieskou de ramen gezeemd.. Kan makkelijk een keer over worden geslagen.

    Ik was mijn ramen ook niet elke 6 weken hoor! Ik begrijp best, dat je wilt verdienen, maar in de bouw is er ook een vorstverlet…..

  • schoonmaaknico

    maar in de bouw worden ook voorzieningen getroffen om zo lang mogelijk door te werken, niet gewerkt is nl. geen geld. aangezien het ook voor mij een bron van inkomsten is ga ik zo lang mogelijk door met ramen lappen, het voordeel is ook dat je eerder een bakje koffie krijgt om warm te worden.

  • rene

    nou,schoonmaaknico,

    dan heb je geluk dat je nog nooit bij Astrid bent geweest.

    dan had je naar huis kunnen gaan en had ook geen koffie gehad.

  • mark

    gewoon spiritus gebruiken, tot een graad of 5 onder nul lukt het dan nog wel.

    o ja als het weer een week vriest kunnen we dan bij jouw mee eten astrid? wij verdienen dan namelijk niets!!!! vorstverlet was het maar waar!!