kattenpies

• melwol

Hallo,

Enige tijd geleden hebben we een kat uit het asiel gehaald. Ze heeft last van blaasgruis. Hierdoor plaste ze bij de vorige bewoners continu overal in huis. Ze krijgt hiervoor apart voer dus zou het over moeten zijn. Dat is het ook bijna al heeft ze een favoriet plekje op onze leren bank waar ze minstens 2 keer in de week plast. Je kunt je voorstellen dat die bank nu vergeven is van die lucht. Nu ben ik met haar bezig met een benchtraining zodat ze het niet meer zal doen, maar heb ik nog wel last van die lucht. Heeft iemand een goed idee om die geur zoveel mogelijk uit het leer te verwijderen en uit de schuimrubberen vulling?

gr.Melinda

• dolinda

Hallo melinda,

Ik hoop dat het ondertussen beter gaat met de kat.

Helaas heb ik niet zo'n goed bericht voor je. De stank van kattenpies krijg je onmogelijk uit de schuimrubbervulling van je bank. Het enige wat je eraan zou kunnen doen is om zowat een hele fles febreze of oust erop los te laten maar dan is de kans dat je vlekken krijgt in het leer.

Wat je verder nog tegen de stank kan doen is, in de supermarkt of delicatessezaak vanillestaafjes of kaneelstaafjes te halen en die een week of 2 tussen de bank in laten zitten.

Veel succes en ik hoop voor je dat iemand anders misschien een oplossing voor je weet.

Groetjes Dolinda

• marjolein

hoi he wat vervelend voor je maar voor dat de poes of kat weer gaat plasen op de bank kan je een bakje met koffie prut in de hoeken zeten van de bank en de plek kan je probeeren om stukjes keuken rol in de hoek neer te legen en daar op wat zout namelijk neemt zout vocht op ik zou veder niet zo veel aan doen op leer ik weet niet of u een balkon of een tuin heb waar u de bank neer kan zetten van de zomer om het goed te luchten veel sterkten er mee gr marjoleinmelwol schreef:

>

>

>

> Hallo,

>

> Enige tijd geleden hebben we een kat uit het asiel gehaald.

> Ze heeft last van blaasgruis. Hierdoor plaste ze bij de

> vorige bewoners continu overal in huis. Ze krijgt hiervoor

> apart voer dus zou het over moeten zijn. Dat is het ook bijna

> al heeft ze een favoriet plekje op onze leren bank waar ze

> minstens 2 keer in de week plast. Je kunt je voorstellen dat

> die bank nu vergeven is van die lucht. Nu ben ik met haar

> bezig met een benchtraining zodat ze het niet meer zal doen,

> maar heb ik nog wel last van die lucht. Heeft iemand een goed

> idee om die geur zoveel mogelijk uit het leer te verwijderen

> en uit de schuimrubberen vulling?

>

> gr.Melinda

• debby

Ik heb het zelfde probleem, ik gebruik wat Detol in water en giet dat op de plek. Kun je kopen bij de drogist, kruitvat etc

• arnold

Helaas zal dat nooit lukken.