Beste colega`s
naar mij advertentie heb ik veel email ontvangen van colega`s
wij als eenmandzaak zullen niet langer dan vier jaar bestaan als je het niet goed aanpakt ik ook niet waarom niet om dat wij niet de middelen hebben om duur matriaal aan te schaffen pak nu een tucker pole dat ding kost min ? 20.000 een goede hoogwerker kost tweedans rond de ? 5000 beveiligings matriaal kost ook wat aardig wat duiten of niet dan dus plat weg lopen de wat grotere bedrijven met jou klanten weg . ook als eenmanszaak kun je ook geen grotere karwei aan want personeel kost je een vermogen dat wil je niet weten eerlijk gezegt ik hou me niet aan het ladder verbod want dan kunnen we beter nu gelijk stopen of niet dan.
wat kunnen wij doen om toch er bij te blijven .
in nederland zijn heel wat schoonmaakbedrijven en glazenwasserij ontelbaar buiten de glazenwasser die het zwart doen voor een extra centje. om toch er bij te blijven moeten we elkaar gaan helpen met werk en matriaal een soort fusie de grotere bedrijven kunnen ons daar bij helpen ook wij natuurlijk .
pak nou connexxion taxi service daar werken ongeveer 45 duizend mensen die zijn gewoon een fusie aan gegaan met andere bedrijven en daar is de naam connexxion onstaan , waarom kunnen wij dat niet samen staan we sterk en we kunnen gewoon eigenbaas zijn dan zijn wij gered en iedereen is blij en we verdienen toch geld want hoe groter een bedrijf dat levert meer geld op want je kunt dan de cocurentie wat beter aan . dus bedrijven vind je dit geen goed idee ik ben er voor
ik hoop op goed mail van bedrijven die het met mij eens zijn
schoonmaakbedrijf & glazenwasserij-weterings
wenst iedereen een fijne kerst en een heel goed nieuwjaar
en hoop dat we allen goed kunnen gaan samen werken
in de nabij toekomst groetjes renè
kijk op www.schoonmaakbedrijf-weterings.nl