hoi met renè ik zelf heb ook een schoonmaakbedrijf & glazenwasserij om zoiets op te bouwen kost veel tijd en geld nu dat verbod er is om nog met een ladder te werken ben ik heel wat klanten kwijt bijvoorbeeld ik kon een bejaarde complex krijgen dat gebouw was 4 hoog ik ging aller eerst info vragen wat een hoogwerker kost nou die kost ? 112 dat valt opzicht wel mee, ik en mij boekhouder gingen rekenen nou en je moet ook nog wat winst hebben hè dus ik vroeg per woning een bedrag van ? 20 en wat denk je niemand wou van mij diensten gebruik maken en dat vond ik goed klote dus ik ga gewoon verder met ladderen en willen ze toch dat ik dat niet doe dan geef de staat mij tucker polle of een hoogwerker ik vind dat wij in actie moeten gaan met alle kleinere bedrijven in ons land want ze maken ons gewoon kapot de grotere bedrijven die lachen wel die hebben het matriaal all dus colega`s wat doen we er aan wij zijn ook ondernemers of niet dan je betaald je kapot aan de belasting en nog is het niet goed
groetjes schoonmaakbedrijf & glazenwasserij - weterings