ladder verbod

• schoonmaakbedrijf -weterings

hoi met renè ik zelf heb ook een schoonmaakbedrijf & glazenwasserij om zoiets op te bouwen kost veel tijd en geld nu dat verbod er is om nog met een ladder te werken ben ik heel wat klanten kwijt bijvoorbeeld ik kon een bejaarde complex krijgen dat gebouw was 4 hoog ik ging aller eerst info vragen wat een hoogwerker kost nou die kost ? 112 dat valt opzicht wel mee, ik en mij boekhouder gingen rekenen nou en je moet ook nog wat winst hebben hè dus ik vroeg per woning een bedrag van ? 20 en wat denk je niemand wou van mij diensten gebruik maken en dat vond ik goed klote dus ik ga gewoon verder met ladderen en willen ze toch dat ik dat niet doe dan geef de staat mij tucker polle of een hoogwerker ik vind dat wij in actie moeten gaan met alle kleinere bedrijven in ons land want ze maken ons gewoon kapot de grotere bedrijven die lachen wel die hebben het matriaal all dus colega`s wat doen we er aan wij zijn ook ondernemers of niet dan je betaald je kapot aan de belasting en nog is het niet goed

groetjes schoonmaakbedrijf & glazenwasserij - weterings

• WIL

Ten eerste huurprijs hoogwerker 112 euro is niet duur.wat betreft het telescoop

glasbewassing systeem daar ben je 50% sneller mee dat kun je met gebruik hoogwerker niet bepaald zeggen.Tevens klanten die niet accoord gaan met

de nieuwe regelgeving en de daarbij behorende kosten verhoging kun je beter

links laten liggen,uiteindelijk zullen deze zich ook aanpassen.

Wat betreft nieuwe regelgeving het is namelijk zo dat niemand de kosten

wil betalen die onstaan bij een arbeidsongeval met de ladder,dus eigenlijk

ben je als de nieuwe regelgeving aan je laars lapt vogelvrij en zullen als er

daadwerkelijk enig letsel of schade word veroorzaakt zal je geheel voor de kosten

moet opkomen.dit kan als dit gebeurt met jou of je personeel de doodsteek van je zaak zijn.

mvg Wil.

• Gradus

Hoi,

Heb j geen leidraad.

Veilig werken op hoogte: Plus Convenant Gevelonderhoud…. er nog mazen in het web….

• Peter

Hallo Renè,

Ik voel helemaal met je mee. Ik denk dat ik een oplossing voor je probleem heb. Bel me even en ik leg het je helemaal uit.

06 111 777 14

Grtn Peter

• henk

jammer dat je het niet op dit forum uitlegt, ik denk dat veel mensen geinteresseerd zijn

• Peter

Iedereen die geïnteresseerd is mag me bellen, kleine moeite lijkt me.

Nogmaals 0611177714

Grtn Peter

henk schreef:

>

> jammer dat je het niet op dit forum uitlegt, ik denk dat veel

> mensen geinteresseerd zijn