ramen wassen

• Nicole

Wie weet een goed middel om de ramen streeploos schoon te maken?

• schoonmaaknico

Zelf gebruik ik een sopje met dreft afwasmiddel een een goede raamwisser, werk van boven naar beneden en van links naar rechts( kan natuurlijk ook andersom) laat de banen iets overlappen. en veeg de wisser steeds schoon met b.v. en theedoek. maak het kozijn aan de bovenzijde eerst droog voor je begint te lappen anders krijg je strepen die naar beneden lopen

• koos

klopt…………gebruik ookgewoon 1afwasmiddel………..en trekker nietvan het raam afhalen…………………..1 vloeiende beweging……………anders kijk eens naar 1 proffesionele ramenwasser……………grttzz koos

• Nicole

Dank jullie wel voor jullie reactie!!!

Ik heb al zoveel middelen geprobeerd,

ik was nieuwsgierig hoe een ander het doet

• inba

Ik zeem de ramen al ruim een jaar met een doorgesneden ui in het zeemwater. Heb die tip begin dit jaar ook op consuminder-pb gezet, en nee (!) je ruikt niets. Maar eindelijk zijn mijn ramen streeploos na het zemen :)

• piggelmee

Inderdaad is de doorgesneden uihet ei van Columbus gebleken. Mijn glazen eettafel doe ik met een schoon afwassopje en een microvezeldoekje. Gaat allebei fantastisch. Glassex is voor een glazen eettafel een ramp.

Pig

• Margot

micorvezeldoekje zonder afwassopje is al genoeg. gewoon een vochtig microvezeldoekje is gemakkelijk en doeltreffend. succes!

• Bé Scheffers

Hoi nicole,

Een geschilde ui in een emmer water doen en dan de ramen zemen. Met een oude krant de ramen opwrijven werkt ook wel.

Groetjes Bé Scheffers.