Keuze vloerschoonmaaksysteem

• Lenny

Binnenkort ga ik samenwonen. Ben langzaam aan alle uitzet aan het verzamelen.

Wat betreft schoonmaken van ramen/tegelvloeren/sanitair heb je zoveel verschillende dweilen/trekkers/raamwissers/vloerwissers/Mop en daarbij horende doeken die je om de wisser moet doen.

Het is allemaal zo'n duur spul.

Mijn vraag: Wat voor schoonmaakgereedschap (van welk merk) en met welke doeken raad je me aan te gebruiken bij:

Badkamer tegels

ramen en spiegels

vloertegels (niet glanzend)

Sanitair

Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn mail

Lenny

• dwars

Ga eens kijken bij prof.schoonmaakhandelaren.

Vileda bijv. is een van de goede merken met consumentenartikelen.

• Gabi

Ga even kijken op www.ha-ra.nl. Supermakkelijk schoon maken!!!!!!!!!!!!!

• dwars

HA-RA dat lijkt wel verdacht veel op een advertentie !

• Lenny

Ik bedoelde eigenlijk, wat ik het beste in een gewone winkel kan gaan halen.

Lenny

• Dejafix Service

Hallo Lenny,

Toevallig lees ik jouw vraag over de aanschaf van schoonmaakproducten .

Ruim een jaar kennen wij de werking van JEMAKO-producten, de naam zegt je misschien niets .

Wij en steeds meer mensen in onze omgeving zijn inmiddels erg tevreden over de werking van deze producten .

Heel kort gezegd :

Ze reinigingen dieper en intensiever, op een zodanige manier dat schoongemaakte

spullen langer schoon blijven !

( Dit is geen verkoopverhaaltje, we kunnen het in de praktijk gewoon laten zien ! )

Kijk alvast op onze site www.dejafix.nl en neem gerust vrijblijvend contact op .

Hart. groet, Hans

• Emmy

Het goedkoopste is:

voor ramen en spiegels:

soppen met een spons, afnemen met een wisser en randen nawrijven met een “oude” theedoek.

gladde vloeren: luiwagen (kleine bezem) met een uitgewrongen dweil eroverheen. Het is even oefenen maar werkt zeer goed.

stroeve vloeren: hetzelfde maar dan met een iets nattere dweil. Vindt je dit lastig, dan is een vloerenspons het makkelijks. (ik weet even niet hoe ze zo iets noemen, maar een steel met een knijper/spons.

voor sanitair:

oude afwasborstel voor onder de rand van toilet. Overig kun je de zogenaamde wonderdoekjes goed gebruiken. Je kan ze ook goed met sop gebruiken als je dat wilt. Maak ze lekker nat en sop. Spoel uit en wring goed droog. Ze kan ze dan gebruken om droog te maken. Droogt geweldig op.

Succes

• Timmy

dwars schreef:

>

>

> HA-RA dat lijkt wel verdacht veel op een advertentie !

…en volgens mij werk JIJ bij JD! :-)